וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמול רכשה מתנובה קרקע בכ-91.4 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

26.6.2008 / 12:46

החברה שבשליטת לאון רקנאטי תקים על הקרקע בשכונת אם המושבות בפ"ת, שכונת מגורים, אשר תכלול פארק, וכן מתחם מסחר ומשרדים

חברת גמול השקעות, שבשליטת ליאון רקנאטי, מודי קרת ויצחק חממי, דיווחה היום כי רכשה מידי תנובה, קרקע בשטח של כ-10 דונם בפתח תקווה, תמורת כ-91.4 מיליון שקל. זאת, באמצעות חברה הבת - גמול נדל"ן. הקרקע הנרכשת נמצאת בשכונת אם המושבות, בפינת הרחובות גיסין ופיינשטיין בפתח תקווה. הקרקע צמודה למתחם אשר נרכש על ידי גמול בדצמבר 2004 - המיועד להקמת 523 יחידות דיור ב- 8 בניינים. גמול מתכננת לבנות על הקרקע באם המושבות שכונת מגורים, אשר תכלול פארק, וכן מתחם מסחר ומשרדים בשטח של כ-24,000 מ"ר.

יצחק חממי, מנכ"ל גמול השקעות, ציין כי: "עסקה זו מהווה את המשך יישום האסטרטגיה של הקבוצה בפיתוח פעילות נדל"ן בישראל ובחו"ל. במסגרת זו תשקיע גמול בפרויקטי נדל"ן מניב ובפרויקטים יזמיים בהיקפים משמעותיים, וכן תבצע השקעות בתחומים נלווים לנדל"ן".

בדצמבר 2007 עברה השליטה בגמול לידי קבוצת רוכשים בראשותו של מר ליאון רקנאטי. הקבוצה כוללת גם את מודי קרת (יו"ר החברה), יצחק חממי (מנכ"ל החברה) ואיריס שוורץ. קבוצת השליטה מחזיקה בכ-72% מהון מניות החברה. גמול השקעות פועלת בעיקר בייזום הנדל"ן ובהקמה ושיווק של שכונות מגורים ברחבי הארץ ובחו"ל. בנוסף, גמול משקיעה בחברות בתחום הרכב, מלונאות, תשתיות, אנרגיה, שוק ההון, קרנות השקעה ופיננסים.

בארץ, גמול נדל"ן עוסקת באיתור ורכישת קרקעות, תכנון וייזום, ובנייה למגורים באזור המרכז. החברה יוזמת בשלבי תכנון ובנייה שונים כ-2,400 יחידות דיור. בין הפרויקטים של גמול נדל"ן נמנים בית חשמונאי בשכונת כרמים, וילה סקאי בעיר ימים בנתניה ופרויקט של כ-400 יחידות דיור ביהוד. לאחרונה, דיווחה גמול על מכירה של 60 יחידות בפרויקט כרמים ובעקבות כך תרשום הכנסות בסכום של כ-68 מיליון שקל. מניית גמול רשמה מתחילת השנה תשואה שלילית של 29%. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 228.75 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • גמול
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully