וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התמ"ס אישרה 9 תוכניות השקעה בהיקף של כ-10.5 מיליון דולר

ליאור כגן

22.10.2001 / 12:18

דליה איציק: השלמת תוכניות השקעה אלו, ייצרו מעל ל-300 מקומות עבודה חדשים; בקיבוץ שמיר אושרה הרחבת מפעל המייצר עדשות בהיקף השקעה של 3 מיליון דולר

מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התעשייה והמסחר אישרה בישיבתה השבועית 9 תוכניות השקעה חדשות, בהיקף השקעה כולל של כ-10.5 מיליון דולר. לדברי שרת התעשייה והמסחר, דליה איציק, השלמת תוכניות השקעה אלו ייצרו מעל ל-300 מקומות עבודה חדשים ובתוכם תוספת של עשרות ידיים עובדות במפעל טקסטיל בכפר ירכא. איציק הוסיפה כי הסיוע למתפרה בירכא ניתן במסגרת סיוע מיוחד ואפלייה מתקנת למגזר הדרוזי. בקיבוץ שמיר אושרה הרחבת מפעל שמיר פיתוח ותעשייה אופטיקה המייצר עדשות ותבניות ייצור לעדשות בהיקף השקעה של 3 מיליון דולר. במשרד התמ"ס אומרים כי ביצוע התוכנית המאושרת יביא לגידול של 66 מועסקים במפעל.

בקיבוץ רוחמה אושרה הרחבת מפעל המברשת תעשיות לייצור מברשות ניקוי ומברשות שיניים בהיקף השקעה של כ-2.8 מיליון דולר. במצפה שלם אושרה הרחבת מפעל מעבדות ים המלח לייצור מוצרים קוסמטיים ופרה רפואיים בהיקף השקעה של כ-1.5 מיליון דולר. מוצרי החברה כוללים מוצרים קוסמטיים ופרה רפואיים המבוססים על מינרלים ובוץ מים המלח. בקיבוץ מירב אושרה הרחבת מפעל נרות עציון אגודה שיתופית חקלאית בהיקף של כ-1.1 מיליון דולר. בקיסריה אושרה הרחבת מפעל אס.אי אינדסטריס לייצור מכלולים אלקטרו מכניים בתחום התקשורת בהיקף השקעה של כ-730 אלף דולר. תוכניות השקעה נוספות שאושרו: בקיבוץ דפנה אושרה הרחבת מפעל סאר חרושת דפנה לייצור סרטי טקסטיל ורדידים בהיקף השקעה של 670 אלף דולר; ביקנעם אושרה הקמת מפעל טבת טכנולוגיות לבקרת תהליך לייצור מערכות לבדיקת הציפוי של שכבת הסיליקון בתהליך ייצור פרוסת הסיליקון בהיקף השקעה של 497 אלף דולר; בחולון אושרה הרחבת מפעל פאקליין לייצור מכונות מילוי ואריזה בהיקף השקעה של 120 אלף דולר; בכפר ירכא אושרה הרחבת מפעל אופנת נאפסו לתפירת כלי מיטה בהיקף השקעה של 50 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully