וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידוויז הישראלית סיפקה טכנולוגיה להאצת גלישה באינטרנט סלולרי לטלפוניקה מובילס ספרד

בעז בבאי

22.10.2001 / 14:26

ההשקה המסחרית של פתרון ספידוויז תאפשר האצת העברת תכנים על גבי רשת ה-GPRS של מפעילת הסלולר הגדולה בספרד וחיבור מהיר לאינטרנט סלולרי

חברת טלפוניקה מובילס ספרד החלה בהשקה מסחרית של טכנולוגיה שפיתחה חברת הסטארט אפ הישראלית ספידוויז. הטמעת הטכנולוגיה תאפשר את ההאצה של העברת תכנים על גבי רשת ה- GPRS של מפעילת הסלולר הגדולה בספרד וחיבור מהיר לאינטרנט סלולרי.

טלפוניקה מובילס ספרד היא מפעילת הסלולר בספרד של חברת טלפוניקה מובילס , אחת מחברות שירותי התקשורת הסלולרית הגדולות בעולם, הנסחרת בוול סטריט לפי שווי שוק של 27 מיליארד דולר.

הטכנולוגיה של ספידוויז מאפשרת מהירות גלישה הגבוהה פי שלושה מפתרונות הסלולר המסורתיים המוצעים כיום בשוק, תוך הגדלת קיבולת הרשת על ידי הורדת נפח הנתונים הנשלח למשתמש הקצה.

ספידוויז, שהוקמה ב-1999, היא ספקית גלובלית של פתרונות תוכנה בתחום האינטרנט הסלולרי. מוצר הדגל שלה משמש להאצת תקשורת האינטרנט ואופטימיזציית התעבורה על גבי רשתות סלולריות וקוויות. על לקוחותיה של ספידוויז נמנות: טלקום איטליה, טלסטרה באוסטרליה, ווייס-סטרים (VoiceStream) בארה"ב, אורנג' בשווייץ, טלנור בנורווגיה, ובארץ - פלאפון וברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully