וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה נוספת מצטרפת למכרז על השוק הסיטונאי בת"א

גיא ליברמן

29.6.2008 / 9:52

יזמי הנדל"ן ברק רוזן ואסי טוכמאייר הודיעו כי ירוצו למכרז עם יהודה נפתלי מבעלי השליטה במרכזי הקניות ביג. יתחרו בקבוצת ההייטקיסטים

המכרז על קרקעות השוק הסיטונאי בתל אביב ממשיך להצית את דמיונם של יזמי הנדל"ן. בסוף השבוע הודיעו יזמי הנדל"ן, ברק רוזן ואסי טוכמאייר, מבעלי השליטה בחברת קנדה ישראל, כי הם מתכוונים להתמודד במכרז יחד עם יהודה נפתלי מבעלי השליטה במרכזי הקניות ביג.

נכון לעכשיו הודיעו 2 קבוצות על כוונתן לגשת למכרז הענק על הקרקע עליה יבנו 1800 דירות, שטחי מסחר בלמעלה מ-30 אלף מ"ר, וכן מבני ציבור לרבות בית ספר. מדובר בקבוצת "העיר החדשה" - קבוצת הרכישה האליטיסטית של היזמים, רביב צולר ודרור הלוי, שמנסה להעמיד קבוצת רכישה שתהיה מורכבת מאנשי שוק הון ואנשי היי-טק. הקבוצה השניה מורכבת ממספר אנשי עסקים מלונדון ומספר חברות נדל"ן אותם מארגן המתווך ואיש העסקים, רוני מאנה, שהודיע על ההתארגנות לפני כשבועיים.

בכירים בשוק הנדל"ן מעריכים כי לא כל הקבוצות שהודיעו על כוונתן להתמודד במכרז, אכן יעשו זאת. "יש קבוצות שמנסות למדוד את הדופק של השוק, וכך לעניין משקיעים. אם הם היו רציניים ומגובשים - הם לא היו זקוקים ליחסי ציבור שכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully