וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

C-Hotels תשקיע 22 מיליון שקל בשידרוג מלון נווה אילן

עירית רוזנבלום

29.6.2008 / 11:50

תבנה אולם אירועים לכ-1,000 איש בצמוד למלון. בעלי הרשת החליטו לרכוש 4-3 מלונות נוספים בהשקעה של כ-70 מיליון דולר

הנהלת רשת המלונות C-Hotels תשקיע כ-22 מיליון שקל בשדרוג מלון C-Hotels נווה אילן ובבניית אולם אירועים לכ-1,000 איש בצמוד למלון. לדברי גבריאל סיאנס, מבעלי רשת המלונות, אולם האירועים החדש יוקם במתחם נווה אילן וישתרע על שטח של כ-24 דונם "ויהיה אולם האירועים הגדול ביותר במרחב שבין תל אביב לירושלים". כמו כן יוגדל שטחו של לובי המלון בכ-50% וישופצו שני אולמות הכנסים. לרשת C-HOTELS מלונות באילת, טבריה ונווה אילן ואת אחוזת אסיינדה במעלות. בחברה אומרים שההחלטה להקים את אולם האירועים החדש נובעת מפנייה של מספר ארגונים גדולים מחו"ל שביקשו לשלב חופשה של עובדי החברה עם ארגון אירועים לכ-400 עד 1,000 איש.

באחרונה עברה רשת C-Hotels מיתוג מחדש שכלל את החלפת שמה משלום פלאזה. ההחלטה על המיתוג מחדש היתה המשך ישיר למהלכים שביצעו הבעלים בשנה האחרונה. בין השאר מדובר בהשקעה של כ-32 מיליון שקל - מתוכם כ-25 מיליון שקל השקעה בשיפוץ מלון אחוזת אסיינדה שנפגע במלחמת לבנון השנייה. בעלי הרשת החליטו לרכוש 4-3 מלונות נוספים במהלך השנתיים הקרובות במטרה למצב את הרשת בפריסה ארצית. זאת, בהשקעה של כ-70 מיליון דולר.

מהלך המיתוג מחדש כלל הרחבת קשרי המסחר של הרשת עם סיטונאי תיירות חדשים במערב ומזרח אירופה, דרום אמריקה וארה"ב. ברשת C-Hotels כ-700 חדרים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully