וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן וילנאי דורש מהשרים לבני, ריבלין ושיטרית להימנע מהחלטה בעניין ערוץ 2

TheMarker.com שירות

22.10.2001 / 17:36

וילנאי: "לביטול הזכיונות ומעבר לשיטת רשיונות עשויות להיות השלכות על ההשקעה בהפקה מקומית"

שר המדע והתרבות, מתן וילנאי, דורש מהשרים לבני, ריבלין ושיטרית להימנע מהחלטה בעניין ערוץ 2. במכתב ששלח לשרים טוען וילנאי כי "לביטול זכיונות ערוץ 2 ומעבר לשיטת רשיונות עשויות להיות השלכות על ההשקעה בהפקה מקומית". לדבריו, "החלטת ממשלה קובעת כי יפורסם מכרז להענקת הזכיונות המחודשים בערוץ 2, ולפיכך אני מצפה כי דיון שמטרתו לגבש עמדה השונה מהחלטת הממשלה הקיימת או מוסיפה לה, יתקיים בשיתוף כלל השרים הנוגעים לדבר, ויתאפשר ליבון אמיתי של הנושא קודם שתתגבש עמדה חלקית".

"אני פונה אליכם", הוסיף וילנאי במכתבו, "להימנע מגיבוש עמדות והצעות בעקבות דיונים שלא בא בהם לידי ביטוי הגוון המיוחד להיבטים של תחום התרבות וכלכלת התרבות. לא למותר להדגיש את החשיבות החברתית והערכית המיוחדים לתקופה בה מצויה מדינת ישראל והחברה הישראלית".

אתמול החליטו שר התקשורת, ראובן ריבלין, שר המשפטים, מאיר שיטרית, והשרה ציפי לבני, לערוך בשנה הבאה מכרז חדש לערוץ 2 המיועד לזכיין אחד. זכייניות ערוץ 2 יידרשו לבחור בין מיזוג שיאפשר להן לגשת למכרז כגוף אחד לבין אופציה להתחרות בנפרד. כמו כן, מתגבשת החלטה בין השרים למתן רשיונות למבקשים להפעיל ערוצים מסחריים בכבלים ובלוויין בנובמבר 2003. זכייני ערוץ 2 שייבחרו במכרז, יוכלו לבחור בסוף 2003 אם ברצונם לעבור למשטר של רשיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully