וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסקו העיצומים בדואר ישראל

חיים ביאור

29.6.2008 / 19:00

ממחר השירותים יתחדשו במלואם. הממשלה תעמיד רשת ביטחון בהיקף עשרות מיליוני שקלים לחברה וההנהלה תבטל את הודעתה כי תפטר 150 עובדים

השיבושים בשירותי הדואר, שנמשכו שלושה שבועות, הסתיימו הערב וממחר השירותים יתחדשו במלואם. הסכמה בעניין זה הושגה היום בין הנהלת חברת דואר ישראל לבין ועד העובדים במהלך דיון בבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב. הדיון התקיים במסגרת בקשה לצו מניעה נגד השביתה, שהגישה הנהלת החברה, באמצעות משרד עו"ד נחום פינברג.

על פי ההסכמה, שקיבלה תוקף של פסק דין באולמה של השופטת אהובה עציון, הממשלה תעמיד רשת ביטחון בהיקף עשרות מיליוני שקלים להבטחת איתנותה הפיננסית של דואר ישראל. העמדת רשת הבטחון תיעשה בתוך חודש ימים, עם אפשרות להארכת התקופה לחודשיים. במקביל תבטל הנהלת דואר ישראל את הודעתה כי תפטר 150 עובדים בגלל הגירעון בסך 10 מיליון שקלים בו מצויה החברה.

בא כוח העובדים, עו"ד אבי ניסנקורן, הביע תקווה שמשרדי האוצר והתקשורת יעמדו בהתחייבותם להעמיד רשת בטחון לטובת החברה, כדי שיימנע הצורך בפתיחת מאבק חדש. במסגרת השיבושים שנקטו, עובדי הדואר שיתקו את פעילות הדואר הנע בישובי הפריפריה, מנעו העברת בעלות על רכב, מנעו תשלום קצבאות של הביטוח הלאומי ולא איפשרו לשלם את האגרה עבור קבלת ויזה לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully