וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיצ'יפ מודיעה על השקת רכיב ה-QX-1 - המשמש לניהול תעבורה ברשת ועובד בשיתוף עם ה-NP-1

נטע יעקבי

22.10.2001 / 17:51

מעבד הרשת NP-1 הוא מוצר הדגל של החברה; סמנכ"ל הכספים: "הרכיב החדש פותח כתוצאה מדרישת הלקוחות ומרחיב את יכולות הקצאת רמת השירות ואת נפח הזיכרון"

איזיצ'יפ, חברה בת של לנאופטיקס , הכריזה היום על הרחבת קו מוצרי מעבדי הרשת שהיא מפתחת. הרכיב החדש אותו השיקה החברה, QX-1, משמש לניהול התעבורה ברשת (Traffic Manager) ועובד בשיתוף עם ה-NP-1, מעבד הרשת של איזיצ'יפ, לבניית מתגים ונתבים ומאפשרים מתן שירותים מתקדמים ביותר למשתמשים ברשתות תקשורת.

רכיב ה-QX-1 מרחיב את יכולות הקצאת רמת שירות (Quality of Service) של NP-1, מגביר את רמת הזיכרון, ומאפשר יישום מבחר של תקנים חדשניים העוסקים ברמות שירות ובקצבים גבוהים, של 10 גיגה ביט בשנייה. QX-1 תומך במגוון אלגוריתמים להקצאת רוחבי פס, ומאפשר גישה מהירה ביותר לזיכרון בעל נפח גדול מאוד. תכונות אלו, בשיתוף עם מעבד הרשת NP-1 של EZchip, מאפשרות ללקוחות החברה לבנות מתגים ונתבים, העונים על צרכי מגוון רחב של שווקים.

סמנכ"ל הכספים של איזיצ'יפ, דרור ישראל, מסר כי היישום החדש שנוסף ל-NP-1, פותח כתוצאה מדרישה של הלקוחות של החברה. ישראל הוסיף כי שילוב ה-QX-1 עם ה-NP-1 מעצים את הפתרון הקיים שמציעה החברה ליצרני מעבדי רשת, ויוצר פיתרון חזק עם ארכיטקטורה חזקה.

בנוסף אמר, כי כפי שה-NP-1 עצמו תוכנן על פי דרישות השוק והלקוחות, החברה עובדת על שורה של מוצרים חדשים, התואמים את הביקוש בשוק, שירחיבו את קו מוצרי מעבדי הרשת שלה ל-10 גיגה ביט בשנייה ו-40 גיגה ביט בשנייה.

נשיא ומנכ"ל החברה, אלי פרוכטר, אמר כי, "שילוב ה-QX-1 עם NP-1 מאפשר ללקוחותיה של איזיצ'יפ לבנות מערכות בעלות יכולות משוכללות ביותר למתן שירותים מתקדמים ברשתות. הפתרונות שלנו מאפשרים ללקוחות לבנות מערכות מבוססות NP-1 או שילוב של NP-1 ו-QX-1וכך להציע מגוון רחב של פתרונות המבוססים כולם על אותה ארכיטקטורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully