וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה לישראל מזרימה 15.5 מיליון דולר לבטר פלייס

יובל מעוז

30.6.2008 / 10:12

זאת כחלק מתוכנית להשקעה כוללת של 100 מיליון ד' במיזם המכוניות החשמליות של שי אגסי. עד כה, השקיעה כ-7.5 מיליון דולר בפרויקט

החברה לישראל של סמי ועידן עופר תזרים לחברת בטר פלייס, מיזם המכוניות החשמליות של שי אגסי, כ-15.5 מיליון דולר. עד כה, השקיעה החברה לישראל כ-7.5 מיליון דולר. ההשקעה בבטר פלייס מתבצעת כחלק מההשקעה הכוללת של החברה לישראל במיזם בסכום שיסתכם ב-100 מיליון דולר.

בטר פלייס אמורה להקים ולספק תשתית למכוניות המונעות בחשמל, כך שניתן יהיה לטעון אותן באופן שיאפשר לנהגים לנסוע לטווחים ארוכים. עוד הודיעה היום החברה כי תדון ברכישת 80% ממניות חברת או.פי.סי שבבעלות עופר אנרגיה. לטענת החברה, עומדת או.פי.סי. להקים עם חברת החשמל תחנת כוח במישור רותם.

בנוסף, מנהלת עופר אנרגיה משא ומתן עם חברת דלקיה ישראל בע"מ לצירופה של דלקיה כשותף בפרויקט. פעילות החברה לישראל בתחום האנרגיה מתבצעת בשיתוף עם חברת אינקיה, הנמצאת בבעלות מלאה של החברה לישראל. אינקיה מחזיקה באמצעות חברות בת בשבע חברות העוסקות בייצור חשמל בשש מדינות באמריקה הלטינית באזור הקריביים. בבעלות החברות הללו תחנות כוח בהספק כולל של 2,200 מגה-וואט.

החברה לישראל היא חברת אחזקות, שביניהן ניתן למנות את צים, כימיקלים לישראל, בז"ן וטאואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully