וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעקבו אחרי 2900 מניות

רותם סלע

30.6.2008 / 10:48

תעודת סל חדשה של בית ההשקעות האמריקאי וניוגראד מתיימרת להעניק את הפיזור האולטימטיווי - 2900 מניות ב-47 מדינות

ענקית בית ההשקעות האמריקאית וניוגארד, תשיק תעודת סל חדשה שתנסה לעקוב אחר שוק ההון העולמי כולו. התעודה עוקבת אחרי ביצועים של מניות בשווקים פיננסיים המכסים 98% מפעילות שוק ההון העולמי. התעודה צמודה לאינדקס בשם FTSE All-World Index הכולל בתוכו כ-2,900 מניות של חברות המצויות ב-47 מדינות שונות ברחבי העולם.

בית ההשקעות וניוגארד נודעת כאחת ממנהלי ההשקעות הגדולות בעולם, בעיקר בזכות העובדה כי היא אינה מנהלת כלל כסף. לפני כשלושה עשורים הציגו מנהלי החברה את קרן האינדקס, כלי לא מנוהל הצמוד לביצועיו של מדד כלשהו. למעשה, קרן האינדקס קראה תיגר על ההנחה כי הפרמיה שדורשות בתי ההשקעות וקרנות הנאמנות תמורת ניהול אקטיווי של הכסף מספקת תמורה הגונה ללקוחות. המדד מכה את מנהל ההשקעות המקצועי על דמי הניהול שהוא גובה טענה וינוגארד תוך כדי שעולם ההשקעות צופה בה כשהיא הופכת לאחד מענקי ההשקעות הגדולים בעולם.

בתעודת הסל החדשה שתגבה כ-0.25% דמי ניהול בלבד זוכה ארה"ב למשקל של 41%, בעוד שאר העולם כולל את אירופה והשווקים המתעוררים זכו ל-59% הנותרים. מדינות נוספות הזוכות לייצוג נכבד במדד הן יפן ובריטניה המקבלות משקל של 9% כל אחת וגרמניה הזוכה למשקל של 4%, פחות מחצי ממשקלה של בריטניה, למרות שכלכלתה גדולה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • תעודת סל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully