וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטכנולוגיה לאבטחה: גנדן של דנקנר ופישר מקימה חברה לשירותי ייעוץ בטחוניים

TheMarker.com כתב

22.10.2001 / 21:09

את החברה ינהל יואל פלדשו, מנכ"ל אל-על לשעבר, שהיה אמור להוביל השקעות של קבוצת גנדן בהיי-טק

שוק ההיי-טק מתקרר, וקבוצת גנדן מחפשת לחברות שלה עיסוקים אחרים. היום הודיעה גנדן תיירות ותעופה כי הקימה את חברת GS3, מיזם חדש הנותן שירותי ייעוץ בטחוניים כוללים לחברות תעופה אזרחיות, סוכנויות ממשלתיות ונמלי תעופה. החברה החדשה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם גורמים שונים בענף בחו"ל לתחילת עבודה משותפת.

את החברה ינהל יואל פלדשו, מנכ"ל אל-על לשעבר, שהיה אמור להוביל בתפקידו כמנכ"ל גנדן טכנולוגיות, לו מונה לפני כשנה, את השקעות קבוצת גנדן בתחום ההיי-טק.

פלדשו התייחס להקמת המיזם החדש ואמר: "תעשיית התעופה ניצבת בפני אתגרים שלא ידעה כמותם, במיוחד עקב פיגועי הטרור בארה"ב שהורידו בצורה משמעותית את תנועת הנוסעים". לדבריו, החברה החדשה תספק שירותים שונים לתעשייה מתוך נקודת ההסתכלות העסקית ולא רק מתוך צורכי הביטחון.

החברה החדשה תעסוק בייעוץ, בפיתוח, בהשמה ובניהול משברים בטחוניים, תוך שימת דגש על התאמה בין התחום הבטחוני לתחום העסקי. כמו כן, החברה תטפל ותנתח תרחישים בטחוניים אפשריים ותבדוק את מוכנות החברות לטיפול בתרחישים אלו. GS3 נמצאת בבעלותה המלאה של גנדן תיירות ותעופה.

גנדן תיירות ותעופה הוקמה בשנת 1996 על ידי נוחי דנקנר ואבי פישר. החברה מנוהלת ע"י ליאור חנס ומורכבת מחברת ישראייר, נתור, יוניטל, השטיח המעופף, ישראייר צ'רטר, צבר, אופן סקיי ואוויארפס הגרמנית. מחזור ההכנסות המצרפי של החברות בקבוצת גנדן צפוי להסתכם השנה בכ-1.8 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully