וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת ההימורים עוצרת את ההקצבות לספורט הישראלי

עדי דברת

30.6.2008 / 16:06

לא העבירה הקצבות ותשלומים בסך 50 מיליון שקל. הסיבה: המועצה מתנהלת ללא יו"ר ומנכ"ל לאחר שמינויו של גדעון בריקמן לא אושר

המועצה להסדר ההימורים בספורט עוצרת את כל הקצבותיה לספורט הישראלי. המועצה הייתה אמורה להעביר היום 20 מיליון שקל למימון פעילותם של כ-3000 קבוצות ואיגודים. הכסף לא יועבר מאחר שהמועצה מתנהלת ללא יו"ר ומנכ"ל - כך נודע ל-TheMarker.

המועצה מתנהלת ללא הנהלה למרות שמועמדותו של גדעון בריקמן לכהונה נוספת כיו"ר המועצה אושרה לפני מספר שבועות על ידי שר האוצר, רוני בר-און, ושר הספורט, ראלב מג'אדלה. אולם ועדת שפאניץ, שתפקידה לאשר מינויים ציבוריים, טרם נתנה אישורה למינוי.

גורם המקורב למועצה אמר היום ל-TheMarker כי כתוצאה מעצירת התשלומים ישותק הספורט הישראלי דווקא בעיצומן של ההכנות למשחקים האולימפיים ולקראת חידוש הפעילות בענפים השונים. עוד נודע ל-TheMarker כי יעוכבו 30 מיליון שקל המיועדים לתשלום לספקים ולהקצאות לשיפור ושדרוג מתקנים. במצב זה קיים חשש שהמגרשים והאולמות לא יהיו מוכנים למועד פתיחת עונת המשחקים בחודש אוגוסט - כך מסר גורם בכיר במועצה.

מהמועצה להסדר ההימורים בספורט נמסר בתגובה: "אנחנו מצרים על המצב שנכפה עלינו ומקווים שימונה בהקדם יו"ר למועצה כדי שנוכל לשחרר את הכספים המגיעים לארגוני הספורט ולספקים על פי דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully