וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן פירסמה הצעת רכש לכל מניות תרו במחיר של 7.75 דולרים למניה - מחיר הנמוך ב-27%ממחיר המניה

יורם גביזון

30.6.2008 / 16:37

הצעת הרכש של סאן תפקע ב-28 ביולי



חברת סאן פרמה ההודית פרסמה הצעת רכש לכל בעלי מניותיה של חברת תרו. סאון מציעה לרכוש את המניות במחיר של 7.75 דולר למניה הנמוך ב-27% ממחיר המניה. ההצעה מתפרסמת בעקבות המהלך המשפטי שסאן מנהלת לאכוף את מימוש האופציה, שקיבלה מבעלי השליטה בתרו, משפחות לויט ומורוס - לרכוש את מניות השליטה (41% מזכויות ההצבעה ו-9% מהזכויות בהון) במחיר של 7.75 דולר למניה.

סאן הודיעה על מימוש האופציה ב-28 ביוני, חודש בדיוק לאחר שחברת תרו הגישה בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שיוציא צו הצהרתי שיקבע כי אם סאן תנסה להגדיל את החזקותיה בחברה מעבר ל-45% יהיה עליה לפרסם הצעת רכש מיוחדת ל-5% לפחות ממניות החברה, וזאת בהתאם לחוק החברות.



תרו ומשפחות לויט ומורוס סבורות שהכישלון בהצבעה על הצעת הרכש המיוחדת - ימנע גם את מימוש ההסכם לרכישת מניות השליטה בחברה על ידי סאן, המחזיקה כיום ב-36.4% מההון וב-24.3% מזכויות ההצבעה בתרו. האופציה ניתנה לסאן כחלק מההסכם שנחתם במאי 2007 בין סאן לבין תרו לרכישת תרו
בדרך של מיזוג במחיר של 7.75 דולר למניה.



ההסכם קבע כי אם המיזוג בין סאן לבין תרו לא יושלם, שמורה לסאן האופציה לרכוש את השליטה בתרו מידי בעלי השליטה במחיר של 7.75 דולר למניה, כשסאן מצידה התחייבה להציע לכל בעלי המניות מהציבור שירצו בכך למכור לה את מניותיהם במחיר זהה. הצעת הרכש של סאן תפקע ב-28 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully