וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטר עו"ד מיכאל (מייק) פירון - מייסד משרד מ. פירון ושות'

עידו באום

30.6.2008 / 21:33

כשקיבל את אות יקיר המקצוע מהלשכה, אמר: "זה מקצוע מסוכן כי יש בו נטייה וצורך להזדהות עם הלקוח"



עו"ד מיכאל פירון (85), ממייסדי משרד עורכי הדין מ. פירון ושות', נפטר היום בבית החולים תל-השומר. הלווייתו תיערך מחר בשעה שלוש בקריית שאול.



משרד מ. פירון מדורג בין עשרה המשרדים הגדולים בישראל. פירון המשיך להגיע למשרדו מדי יום עד ימיו האחרונים. הוא קיבל ב-2007 את אות יקיר המקצוע מטעם לשכת עורכי הדין, לאחר יותר מששים שנות פעילות.



ב-47' סיים פירון את קורס הערב למשפטים של הממשל המנדטורי. הוא היה איש הפלמ"ח ולחם במלחמת השחרור. בשנת 50' הצטרף למשרדו של יעקב שמשון שפירא כשותף זוטר. ב-66', כאשר שפירא מונה לשר המשפטים ועזב את המשרד, הפך פירון לשותף הבכיר וליווה במסגרת תפקידו את בכירי אנשי העסקים שפעלו בארץ. בשנות ה-70 היה יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית. פירון גם היה פעיל בתנועה שתמכה בבחירתו של לוי אשכול לראשות הממשלה בשנות ה-60 וממקימי "אלף - אזרחים למען פרס" בשנות השמונים.



פירון הותיר אשה, זהבה ושלושה ילדים, עו"ד צבי פירון, המשמש כשותף המנהל במשרד מ. פירון, ובנותיו, רוני רוס ועו"ד ריבי פירון-אירני.



בשעתו, לרגל קבלת אות יקיר המקצוע התראיין פירון ל-TheMarker וסיפר על הסכנות הגלומות, בעיניו, במקצוע עריכת הדין. בין היתר, דיבר על תופעת הזדהות היתר עם הלקוח. "אני ניצלתי רק כי אני פחדן", אמר בהומור והוסיף: "צלחתי 60 שנה במקצוע הזה, וזה הישג. זה מקצוע מסוכן כי יש בו נטייה וצורך להזדהות עם הלקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully