וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית משפט בצרפת פסק: אי-ביי אחראית למכירה של מוצרים מזויפים מתוצרת ענקית מוצרי היוקרה LVMH

סוכנויות הידיעות

30.6.2008 / 22:20

בית המשפט הורה לאי-ביי לשלם ל-LVMH פיצויי עונשין בסך 40 מיליון יורו



בית משפט בצרפת קנס היום את ענקית המכירות הפומביות המקוונות אי-ביי ב-40 מיליון יורו, לאחר שיצרנית מוצרי היוקרה LVMH טענה כי החברה אפשרה מכירה של מוצרי לואי ויטון מזויפים באתר המכירות הפומביות.



LVMH, בעלת המותגים לואי ויטון, כריסטיאן דיור וגיבנצ'י, טענה כי אי-ביי לא עשתה מספיק כדי לבלום את המכירות של מוצרים מזויפים המתחזים למוצרי החברה בגירסה הצרפתית של האתר. החברה טענה כי אי-ביי נהגה ברשלנות ואיפשרה מכירה של תיקים ובשמים אשר היו לכאורה מתוצרת החברה על ידי זייפנים ומוכרים בלתי מורשים.



בית המשפט בפאריס הורה לאי-ביי לשלם 40 מיליון דולר ל-LVMH, לאחר שקיבל את טענת החברה כי הנהלת האתר לא עשתה מספיק כדי למנוע את מכירת הזיופים, ואסר על אי-ביי למכור בעתיד בשמים מתוצרת המותגים דיור, גרליין, קנזו וגיבנצ'י.



אי-ביי צוותה לשלם פיצויי עונשין בסך 19.28 מיליון יורו לחטיבת תיקי היד של LVMH, בנוסף לפיצויי עונשין בסך 3.25 מיליון יורו למותגי דיור, גרליין, קנזו וגיבנצ'י ופיצויים בסך 16.3 מיליון יורו לכריסטיאן דיור.



LVMH בירכה על ההחלטה, וטענה כי הפסיקה "מגנה על המותגים ומכירה בהם כחלק חשוב של המורשת הצרפתית". אי-ביי, מצדה, הכריזה באופן מיידי כי תערער על ההחלטה.



"אם מוצרים מזויפים מופיעים באתרינו, אנחנו מסירים אותם במהירות, אך הפסיקה היום אינה נוגעת למאבק בפיראטיות. הפסיקה נוגעת לניסיון של LVMH להגן על התנהלות מסחרית שנועדה להדוף את רגליהם של מתחרים, על חשבון הצרכנים והמוכרים שומרי החוק שלהם אי-ביי מבקשת להציע הזדמנות להתפרנס", אמרה דוברת אי-ביי, ונסה קנזיני.



בתחילת החודש פסק בית משפט בעיר טרואה שבמזרח צרפת כי אי-ביי הייתה אחראית באופן ישיר למכירתם של תיקים מזויפים מתוצרת קבוצת מוצרי היוקרה הרמס, והורה לחברה לשלם להרמס פיצויי עונשין בסך 20 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully