וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד של 34.8 מ' ד' לאינוודה ברבעון השלישי; ירידה של 13.5% בהכנסות

סוכנויות הידיעות

22.10.2001 / 23:05

מנכ"ל אינוודה: החברה צפויה לשוב לרווחיות ברבעון הרביעי של השנה

מאת סוכנויות הידיעות

חברת אינוודה (סימול INOV), העוסקת במתן פתרונות מחשוב לתכנון שבבים אלקטרוניים, דיווחה היום על התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי של השנה שהסתיים ב-29 בספטמבר, 2001.

ההפסד הנקי של אינוודה, שהוקמה בעקבות המיזוג של סאמיט דיזיין הישראלית עם חברת Viewlogic, הגיע ברבעון השלישי ב-34.8 מיליון דולר, או הפסד של 89 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 4.8 מיליון דולר, או הפסד של 14 סנט למניה.

ההפסד ברבעון כולל הוצאה על ארגון מחדש של 5.3 מיליון דולר, והוצאה של 32.9 מיליון דולר על ירידה בשווי של נכסים הקשורים לנכסים לא מוחשיים ומוניטין כתוצאה ממיזוגים שהושלמו בשנת 2000. הכנסות החברה בתקופה המדווחת הגיעו ל-20 מיליון דולר, ירידה של 13.5% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל בשנה הקודמת, ובהתאם לתחזיות המעודכנות שפירסמה החברה מוקדם יותר ברבעון.

"בחודש אוגוסט נקטנו בצעד נחרצים לארגון מחדש של החברה שלנו, בתגובה לצרכים העסקיים המשתנים של לקוחותינו ונוכח מצב כלכלת העולם", אמר נשיא ומנכ"ל אינוודה, ויליאם ג'יי הרמן. "על סמך התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי, אני שמח לדווח כי האסטרטגיה שלנו הצליחה".

עוד אמר הרמן כי החברה צפויה לשוב לרווחיות ברבעון הרביעי של השנה, וכי ההכנסות ברבעון צפויות להגיע ל-22 מיליון דולר.

חברת אינוודה עוסקת בפיתוח, שיווק ותמיכה בכלי תכנון למוצרים ושירותים אלקטרוניים, המאפשרים הדמיה, תיכנון ובניית מערכות אלקטרוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully