וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון שישי ברציפות של צמיחה: וריסיטי רושמת הכנסות של 9.8 מ' ד' ברבעון ה-3 - עלייה של 8.5% לעומת הרבעון ה-2

גיא ימין

22.10.2001 / 22:56

וריסיטי מדווחת על רווח נקי של 1.4 מיליון דולר, המיתרגם לרווח של 7 סנט למניה; הציגה תזרים מזומנים חיובי של כ-2.4 מיליון דולר; מנכ"ל וריסיטי: אנו מאוד מרוצים מהתוצאות

מאת גיא ימין

בפעם השישית ברציפות מצליחה וריסיטי להציג צמיחה בשורה העליונה של הדו"חות הרבעוניים. האטה במגזר השבבים? ירידה בהוצאות במישור הכללי? אלו אולי קיימות, אך בינתיים מצליחה וריסיטי לספק את הסחורה.

וריסיטי מציגה הכנסות של 9.8 מיליון דולר ברבעון השלישי, מעט מעל התחזיות של בית ההשקעות רוברטסון סטיבנס, ועלייה של 63% לעומת הכנסות הרבעון המקביל. משמעות הצמיחה הבין-רבעונית היא כי החברה רשמה עלייה של 8.5% בהכנסות לעומת הרבעון השני.

אחת הנקודות המשמעותיות מבחינת החברה היא יכולתה לרשום תזרים מזומנים חיובי של כ-2.4 מיליון דולר במהלך הרבעון השלישי, תוך שהיא מגדילה את קופת המזומנים שלה ל-6.5 מיליון דולר.

החברה גם הציגה שיפור בשורה התחתונה, עם רווח של 7 סנט למניה - טוב מתחזיות רוברטסון סטיבנס לרווח של 5 סנט למניה. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-1.4 מיליון דולר, לעומת רווח של 1.2 מיליון דולר ברבעון השני ושל 87 אלף דולר בלבד ברבעון המקביל.

תוכנת הדגל של וריסיטי, ה-Specman Elite, מבצעת בדיקות תאימות (וריפיקציה) פונקציונלית לשבבים ומערכות. הספקמן מאפשר ללקוח לערוך בדיקות רנדומליות עוד בשלב תכנון המוצר - עובדה המאפשרת עריכת שינויים עוד בטרם היישום של המערכת.

עם זאת, שוק התאימות הפונקציונלית עוד מצוי בחיתוליו. ההערכות של בית ההשקעות רוברטסון סטיבנס הן כי שווי העוגה כולה הסתכם ב-35 עד 40 מיליון דולר ב-1999 וב-60 מיליון דולר ב-2000.

"אנו מאוד מרוצים מהתוצאות הרבעוניות", אמר בתגובה משה גבריאלוב, מנכ"ל וריסיטי. "ככל שהמערכות של לקוחותינו הופכות למורכבות יותר, הצורך בתהליך בדיקה גדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully