וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ארקיע יזכו למענק של 130 אלף שקל

זוהר בלומנקרנץ

1.7.2008 / 9:27

כתוצאה ממכירת 25% מאחזקותיהם בחברת גלובל ליסינג, לקבוצת כנפיים. הזכאים לתשלום יהיו עובדים בעלי ותק של שלוש שנים לפחות

560 מעובדי ארקיע ייהנו ממענק חד פעמי בסכום ממוצע של כ-130 אלף שקל, כתוצאה ממכירת 25% מאחזקותיהם בחברת גלובל ליסינג, לקבוצת כנפיים. מועצת המנהלים של קבוצת כנפיים אישרה אתמול את עסקת הרכישה בסכום של 22 מיליון דולר לאחר שמועצת המנהלים של תות (תאגיד תעופה ותיירות של עובדי ארקיע) אישרה בסוף השבוע שעבר את העסקה.

עורך הדין אהוד פורת, בשם תאגיד תות, יפנה לבית המשפט, כדי לאשר את עקרונות חלוקת הכספים בין עובדי ארקיע. על פי עקרונות אלה הזכאים ליהנות מהתשלום יהיו עובדי ארקיע בעלי ותק של שלוש שנים לפחות. הגובה של המענק ייקבע בהתאם לדרגה ושנות הוותק של העובד. רק באפריל השנה רכשה גלובל ליסינג שני מטוסי איירבוס מדגם 320-A משנת ייצור 92' שהוחכרו לחברת תעופה קנדית, בסכום של 33.5 מיליון דולר בשנה. העסקה מבטיחה הכנסות בסך 196 מיליון דולר.

בענף התעופה מעריכים, כי רכישת הבעלות המלאה על גלובל-ליסינג תשתלב בתוכניתה האסטרטגית של חברת אל על, הנשלטת על ידי כנפיים, להחליף את צי מטוסיה הישנים מדגמי בואינג 757 במטוסי בואינג 737 חדשים. זאת באמצעות שיווקם בליסינג של מטוסי אל על הישנים, מדגם בואינג 757, לשוק המטוסים בחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • ארקיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully