וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לחולצות ורסצ'ה ב-20 שקל?

עידו באום

1.7.2008 / 13:02

רשם סימני המסחר מנע מחברת ורסצ'ה 83 שבבעלותם של האחים פור את השימוש במותג האיטלקי, וקבע כי אין להם כל זכות בו

בהחלטה תקדימית קיבל אתמול הרשם נח שלו שלומוביץ, המשמש כרשם סימני המסחר - הפוסק לענייני קניין רוחני, את בקשתה של חברת Gianni Versace S.p.A מאיטליה והורה על מחיקת כל סימני המסחר הרשומים של חברת ורסצ'ה 83 בע"מ, לגבי וריאציות בעברית ובלועזית של הסימן המפורסם VERSACE. בעקבות החלטת הרשם עוברת ההכרעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, אשר ידון גם בהיבטים הכספיים של השימוש שעשתה ורסצ'ה 83 בע"מ במותג האיטלקי.

מאז שנת 2000, מנהלת החברה האיטלקית Gianni Versace S.p.A, הליכים משפטיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בבית משפט העליון ובפני רשם סימני המסחר, באמצעות עו"ד צבי חוברס ממשרד גלוזמן, שם-טוב חוברס ברויד ושות' ועו"ד רון קלגסבלד, ממשרד פרייס-קלגסבלד ושות'. מטרת ההליכים הייתה לגרום לאחים צדיק פור לחדול משימוש בשם VERSACE ולעצור את פעילותם המסחרית אשר גרמה לנזקים קשים למוניטין של VERSACE ולמעמדו של המותג האיטלקי היוקרתי בשוק הישראלי.

לדברי עו"ד חוברס, "החלטתו של רשם סימני המסחר היא תקדימית מבחינה משפטית ודרמטית מבחינת האחים צדיק פור. משמעותה המעשית של ההחלטה היא שעליהם להפסיק לאלתר את הפעילות תחת השם VERSACE, אשר לגביו נקבע מפורשות כי אין להם כל זכות בו וכי השימוש בו כפי שנעשה על ידם לאורך השנים נעשה בחוסר תום לב". עו"ד חוברס הוסיף כי "בהחלטה נקבע מפורשות כי הסימן VERSACE הינו סימן מסחר מפורסם של בית האופנה האיטלקי הידוע, הנהנה ממוניטין חובק עולם, וכי האחים צדיק פור 'רכבו' על המוניטין של VERSACE ובלבלו את הציבור לגבי מקור המוצרים, אותם מכרו ברשת החנויות המקומית שהפעילו".

  • עוד באותו נושא:
  • ורסצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully