וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק האשליות

עירית רוזנבלום

2.7.2008 / 9:41

משרד התיירות מקדם תוכנית לפיתוח התיירות בערבה. כוללת הדמיה של שיטפון במדבר, גייזרלנד,ופארק אשליות חזותיות ומרכז בשמים

משרד התיירות, בשיתוף המועצה האזורית ערבה תיכונה, סיימו לאחרונה הכנתה של תוכנית אב לפיתוח התיירות בערבה. התוכנית סקרה את המצב הקיים והמליצה על פרויקטים חדשים, באמצעותם ניתן יהיה להרחיב את הפעילות התיירותית בערבה. משרד התיירות יסייע ליזמים שירצו לקדם תוכניותיהם בצד הסטטוטורי, הקצאת הקרקע וסיוע במענקים.

התוכנית כוללת מגוון של פרויקטים בתחומי הבריאות והספא, מזון ותבלינים, סיורי מדבר, ספורט ונופש. כן מוצע הקמתן של אטרקציות ייחודיות על ידי יזמים פרטיים, בהן: שיטפון במדבר - מיזם המדמה תחושת הימצאות במרכזו של שיטפון מדברי, אשר ימוקם סמוך לאחד הנחלים באזור; גייזרלנד - פארק עם מבוך סלעים בו מכשולי מים מגוונים; עולם המסתורין והתלת מימד - פארק אשליות חזותיות, פאזלים, מבוכים ותעתועי דמיון; ערוגות הבושם - מרכז בשמים וגן צמחים ארומטיים, כפר אימון ומועדוני ספורט שונים.

תוכנית האב הוכנה בהתאם להצעות ובקשות יזמים, אשר נבחנו בהתאם להתאמתן לאיזור הערבה ולמגמות הנפוצות בתיירות העולמית: התיירות הדתית, בריאות ופנאי, תרמילאות ועוד. במשרד התיירות מסבירים שהכנתה של תוכנית אב זו הסתיימה והיא לא תחול בשנת התקציב 2008. היקף תקציבה מותנה בתקציב 2009, שטרם נידון, ובעיקר תלוי ביזמים שאמורים לבצע את הפרויקטים בסיוע של המשרד. בימים אלו נמצאות שתי תוכניות בשלבי תכנון מתקדמים: פארק תיירותי המתוכנן לקום במועצה המקומית עומר העתיד לכלול בין היתר מגרש גולף ובית מלון, ותוכנית אב לפיתוח התיירות במועצה האזורית שפיר.

  • עוד באותו נושא:
  • ערבה
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully