וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי טבע טק חוסמים בשעה זו את כל שערי המפעל

דורון שלו

3.7.2008 / 11:24

משביתים לסירוגין את כל מתקני הייצור במפעל. מאיר בביוף: "אני קורא לדרגים הבכירים ביותר בקבוצת טבע להתערב ולקבל הכרעה

צעדי המחאה במפעל טבע טק ממשיכים. עובדי המפעל השייך לחברת טבע, חוסמים בשעה זו את כל שערי המפעל ומשביתים לסירוגין את כל מתקני הייצור במפעל. לדברי העובדים, למרות שעברו כבר שבועיים מאז החלו השיבושים, עדיין קיים פער גדול בין הצעות ההנהלה לדרישות מועצת העובדים וההסתדרות במרחב הנגב. לטענתם, הנהלת טבע מסרבת בכל תוקף לדון באפשרות של טבלאות שכר ודירוג דרגה. לאור המצב בו אין כל התקדמות בהצעות ההנהלה הוחרפו הבוקר צעדי המחאה במפעל.

מועצת העובדים במפעל בראשות בני קמחי וההסתדרות במרחב הנגב ויו"ר המרחב, מאיר בביוף, תובעים מההנהלה לשפר את תנאי העובדים המאורגנים במפעל ולהנהיג בהסכם הקיבוצי החדש טבלאות שכר ודירוג דרגה וזאת בכדי לתקן את פערי השכר ההיסטוריים הקיימים במפעל.

יו"ר מועצת העובדים במפעל, בני קמחי: "כל זמן שהנהלת טבע תמשיך להציג בפנינו הצעות לא רלוונטיות אנו נמשיך בצעדי המחאה ובמאבקנו להסכם קיבוצי חדש והוגן. בסוף היום, כל שאנו דורשים מהנהלת טבע הוא לנהוג בנו בהגינות ובכבוד. אנו לא מבקשים לנהל את המפעל ולא רוצים להחליף את שלמה ינאי, אנו רוצים לעבוד בכבוד כראוי לעובד באחת החברות הרווחיות ביותר במשק הישראלי".

יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף: "סירובה העיקש של הנהלת טבע להגמיש את עמדותיה ואופן התנהלותה מחייב אותנו להחריף את צעדי המחאה. עובדי טבע טק בסך הכול מבקשים לפרנס בכבוד את משפחותיהם, אין להם כל רצון לנהל את המפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully