וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליבו בנייה רכשה מחצית מחברת אמפא בגליל

גיא ליברמן

3.7.2008 / 12:22

תשלם בתמורה סכום של 8.6 מיליון שקל. עיקר נכסי אמפא: הסכמים לבניית מעל 1,000 דירות במושבים ובקיבוצים, חלקן כבר השנה

חברת מליבו בנייה, מקבוצת אורתם סהר שבבעלות אמיר נחון וחברת דוראה, רכשה מחצית מחברת אמפא בגליל, הבונה דירות במושבים ובקיבוצים ברחבי הארץ, תמורת 8.6 מיליון שקל. לחברה הסכמים עם יישובים שונים לבניית 1,140 דירות, 250 מהן עתידות להתחיל להיבנות עוד השנה.

כחלק מההסכם נקבע כי מליבו בנייה תעמיד לטובת אמפא בגליל הלוואת בעלים בסך של כ-6.1 מליון שקל אשר תשמש את השותפות לצורך החזר הלוואות בעלים. כמו כן נקבע כי מליבו בנייה תשמש כקבלן הראשי המבצע את הפרויקטים של השותפות ותתוגמל על פי מנגנון שהוסכם בין הצדדים. העלות הכוללת של בניית כ-1,140 יחידות דיור צמודות קרקע בקיבוצים ויישובים קהילתיים מוערכת בכ-800 מיליון שקל.

אמפא בגליל מוחזקת בבעלות משותפת על ידי קבוצת אמפא, האחים נקש ורענן אלוני והיא נחשבת לשחקן מרכזי בתחום ההרחבות בקיבוצים, במושבים וביישובים קהילתיים. כחלק מפעילותה מספקת אמפא בגליל ליישובים את שרותי השיווק, התכנון וכן ניהול והקמה של הפרויקטים. בין הישובים להם חוזים עם החברה נמנים שדה נחמיה, כפר סאלד, כפר בלום, מחניים, אלומות, דביר, מגל ועוד.

מנכ"ל אורתם סהר, אמיר נחום: "השותפות עם אמפא תיצור גוף מקצועי שיפעל בשוק הדיור בקיבוצים ומושבים בישראל, שיהנה מיתרונות של איתנות פיננסית, נגישות לפרויקטים בכל רחבי הארץ ואיכות ביצוע גבוהה. אנו מאמינים, כי שילוב היכולות היזמיות והשיווקיות של אמפא לצד יכולת הביצוע והניסיון הרב של מליבו בבניה למגורים תאפשר יצירת ערך עודף לחברות ולרוכשים כאחד".

יו"ר אמפא נדל"ן, תולי צדר, הוסיף: "אנו שמחים על המיזוג ושיתוף הפעולה בין חברת מליבו אשר מציגה חוסן רב בתחום הביצוע וכן, יציבות וצמיחה לבין חברת אמפא בגליל אשר חזקה בתחום השיווק והחיבור שלה לקיבוצים וליישובים הקהילתיים הינו טבעי. אני סמוך ובטוח כי שיתוף הפעולה בין שתי החברות יצעיד את החברה למחוזות חדשים ולגידול בהיקפי הבנייה ברחבי הארץ. בנוסף, יציגו אותה כחברה המובילה בהתיישבות הכפרית ובהרחבות הקהילתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully