וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לעיני: השביתה ברשויות המקומיות בוטלה

דורון שלו

3.7.2008 / 13:40

השביתה שהיתה אמורה להפתח ביום ראשון בוטלה. מנכ"ל משרד הפנים ויו"ר השלטון המקומי התחייבו לשלם את תוספת השכר לעובדים

האשפה לא תיערם ברחובות, אבל דו"חות חנייה כן ירשמו. היום (חמישי) הודיעו מנכ"ל משרד הפנים, אריה בר ויו"ר המרכז לשלטון מקומי, עדי אלדר על התחייבותם לחתום על הסכם תוספת השכר במגזר הציבורי ולשלם את תוספות השכר לעובדים.

בעקבות הודעתם, הודיע יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד כי השביתה הכללית ברשויות המקומיות, המועצות האזוריות, המועצות הדתיות ושירותי הכבאות, אשר אמורה הייתה להתקיים החל מיום ראשון הקרוב, מבוטלת. בר דוד: "אני שמח שנמנע סבל גדול מהציבור ושהממשלה הגיעה למסקנה הנכונה שהסכמים צריך לכבד"

הבוקר נערך כנס חירום שערכה הסתדרות המעו"ף עם כלל ראשי ועדי העובדים של הרשויות המקומיות. והמועצות האזוריות. במקביל לכנס, נערכה פגישה בין משרד הפנים, משרד האוצר והמרכז לשלטון מקומי בו הוחלט על התחייבותם לחתום על הסכם תוספת השכר במגזר הציבורי ולשלם את תוספות השכר לעובדים כמו בכל המגזר הציבורי.

כזכור, השביתה הוכרזה בעקבות סירוב המרכז לשלטון מקומי לשלם ל-100 אלף עובדים את תוספת השכר כפי נקבע בהסכם השכר במגזר הציבורי בין ההסתדרות לאוצר, שנחתם ערב חג הפסח.ההסכם כולל תוספת של 5% בפריסה לשנתיים לכלל עובדי המגזר הציבורי, לרבות עובדי השלטון המקומי. בהסכם נקבע כי התשלום הראשון של התוספת ישולם לעובדים ולגמלאים בדמות מענק של 16.5% במשכורת חודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully