וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל הפיטורים נמשך: גם בזוגלובק מתכננים צמצומים

חיים ביאור

6.7.2008 / 10:57

בתחילת החודש העלתה החברה את מחיר מוצרי הבקר המעובד ב-60%. בזוגלובק גם נערכים לירידה ברכישת בשר, עקב ההאטה במשק

בעקבות פיטורי כשליש מהעובדים במפעל אדום אדום של תנובה בבית שאן, צפוי גל פיטורים גם בחברות אחרות בחברות המייצרות או מייבאות מוצרי בשר בקר. זאת, כתוצאה מההתייקרויות האחרונות של מוצרי המזון.

זוגלובק, המשווקת בשר בקר, שבחלקו מיובא מדרום אמריקה, החליטה בימים אלה להעלות את מחיר מוצריה ולנייד עובדים למחלקות רוויות. מספר קטן של עובדים כבר פוטרו מהחברה, בקווי הייצור הופעלה תוכנית התייעלות, ולא ברור אם בכך ייעצר תהליך הצמצומים.

הצמצומים בזוגלובק נעשים בהמשך לכך שבראשית יולי ייקרה החברה את מוצרי הבקר המעובד ב-60%. כמו בחברות שיווק אחרות, גם בזוגלובק נערכים לאפשרות של ירידה ברכישת מוצרי בשר, כחלק מסימני ההאטה במשק.

מניתוח של השוק המבורקד שערכה חברת נילסן בעבור TheMarker לפי נתונים כספיים, נמצא כי רשתות השיווק בישראל מתחילות להרגיש את ההאטה במשק. מכירותיהן במאי 2008 גדלו בכ-1.6% בלבד לעומת מאי 2007. לעומת זאת, בינואר ובפברואר 2008 צמחו המכירות ב-9.1% וב-13.8%, בהתאמה, לעומת החודשים המקבילים ב-2007.

מניתוח נילסן עולה עוד כי בחישוב לפי נתונים כמותיים, הירידה בהיקף במכירות חדה אף יותר. מארס ואפריל לא נבחנו בגלל השינויים במועדיהם של החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully