וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס סלים נכשל בניסיון למנוע ניידות מספרים במקסיקו

נמרוד הלפרן

6.7.2008 / 13:00

סלים המדורג במקום השני ברשימת עשירי העולם של המגזין פורבס, שולט בשוק התקשורת במקסיקו והונו מוערך ב-60 מיליארד דולר

עסקיו של איל התקשורת המקסיקאי קרלוס סלים, האיש השני בעושרו בעולם, עלולים להיפגע לאחר כניסתה לתוקף בסוף השבוע של רפורמת ניידות מספרים בשוק הטלפון של מקסיקו.
ניידות מספרים בשוקי הטלפוניה הקווית והניידת במקסיקו, אשר נכנסה לתוקף ביום שישי, צפויה להגביר את התחרות עמה מתמודדות חברות טלמקס ואמריקה מוביל של סלים. כך העריך אנליסט הטלקום של בנקו סנטנדר, גרגוריו טומאסי, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג. "שולי הרווח שלהן יהיו נתונות בלחץ", הוסיף.

לשכת הטלקום הלאומית של מקסיקו (Canitec) טענה בחודש שעבר כי טלמקס וחטיבת הסלולר של אמריקה מוביל ניסו להכשיל את כניסתה לתוקף של הרפורמה, שעליה הוחלט בדצמבר 2006. במקביל, הודיע השנה הרגולטור במקסיקו על פתיחת מספר חקירות על רקע חשדות להפרת חוקי ההגבלים העסקיים בשוק הטלפון המקומי.

סלים, שהונו מוערך על ידי המגזין "פורבס" ב-60 מיליארד דולר, נהנה בשנים האחרונות מהגאות בשוק הטלפון המקסיקני, והונו הוכפל בשנתיים החולפות הודות לזינוק של 120% במניית אמריקה מוביל באותה התקופה.

טלסל, חטיבת הסלולר של אמריקה מוביל, מחזיקה בנתח של 75% משוק הסלולר של מקסיקו. טלמקס, לשעבר מונופול הטלפון הממשלתי של מקסיקו, נרכשה על ידי סלים בשנת 1990 ושולטת ב-90% משוק הטלפון הקווי במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully