וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 בודד בצמרת: רק גמר היורו ספרד-גרמניה נכנס לעשרת המשדרים הנצפים בשבוע החולף

אופיר בר-זהר

6.7.2008 / 13:24

המקומות השני, השלישי, והשישי בעשירייה נכבשו על ידי "כוכב נולד" עם רייטינג של 22.4%

לעשירייה השנייה הכניס ערוץ 10 את שני המשדרים - המקדים והמסכם - של גמר היורו, ואילו התוכניות הבאות שדורגו היו "לרדת בגדול" ו"ממוצע החדשות", שהתברגו למקומות ה-20 וה-21 בהתאמה, עם רייטינג של 10.6% ו10%. "נקמת המחוננים", התוכנית החדשה שהשיק הערוץ בשבוע שעבר, קיבלה בתוכנית הראשונה רייטינג של 8.7% בלבד ומקום 26, והתוכנית השנייה ששודרה בשישי קיבלה 7.3% ודורגה במקום ה33.



המקומות השני, השלישי, והשישי בעשירייה נכבשו על ידי העונה השישית של "כוכב נולד" שמשודרת בקשת, עם רייטינג של 22.4% לתוכניות ששודרו בשני ושלישי - בהן התחרו המתמודדים לראשונה - ורייטינג נמוך יותר של 18.9% לתוכנית "גלגל ההצלה" ששודרה בראשון. תוכנית נוספת של קשת שסגרה את העשירייה היא "מה קורה" עם לינוי בר גפן - תוכנית האקטואליה שבה הגולשים מדרגים את התוכן. התוכנית שודרה ביום שלישי וזכתה לרייטינג של 14.1%.



הזכיינית רשת מכניסה השבוע שלוש תוכניות לעשירייה הראשונה - במקום הרביעי |רוקדים עם כוכבים" עם רייטינג של 19.8%, במקום החמישי "אחד נגד מאה" ששודר ברביעי עם 19.6%, ולמקום התשיעי את תוכניתו של שלום אסייג "צחוק מעבודה" שמגיעה לרייטינג של 14.8%. הפתעת השבוע גם היא שודרה ברשת - התוכנית "באה בטוב" שבה ראיינה עינב גלילי את שני כוכבי הערוץ המתחרה, ירון לונדון ומוטי קירשנבאום, בנוגע להארכת חוזיהם בשנתיים וכן עליית תוכניתו החדשה של ירון לונדון, גם היא בערוץ 10. ואולם האורחים המפתיעים לא עזרו לגלילי והיא דורגה במקום ה19 בלבד עם רייטינג של 11%.



שתי התוכניות שמשלימות את העשירייה הן "ממוצע החדשות" של ערוץ 2 במקום השביעי עם 16.2%, ובמקום השמיני "אולפן שישי" עם תוצאה של 15.2%. ממוצע "חדשות 10" נמצא כאמור במקום ה-21 עם רייטינג של 10%, וממוצע מבט במקום ה-36 עם 7% רייטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully