וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלטפורמה של קנשו תנהל תקציב של כ-120 מיליון דולר לשנה עבור iREP היפנית

גיא גרימלנד

6.7.2008 / 14:00

עד עתה הסטארט אפ קנשו התמקדה בעיקר בשוק הבריטי והאמריקאי ועכשיו החברה מרחיבה פעולתה גם למזרח הרחוק



חברת הסטארט אפ הישראלית קנשו פורצת לשוק חדש, הפעם במזרח הרחוק. החברה חתמה על הסכם אסטרטגי עם iREP - אחת מסוכניות הפרסום הגדולות ביפאן. זו הפעם הראשונה שהחברה חותמת על עסקה עם חברה יפנית, ולמעשה העסקה הנוכחית מסמלת את יריית הפתיחה של קנשו במזרח הרחוק, לאחר שהתמקדה בשוק הבריטי והאמריקאי. מדובר גם באחת העסקאות הגדולות של החברה מאז שנוסדה.



הערכות בשוק גורסות כי על הפלטפורמה שפיתחה קנשו ינוהל תקציב של כ-120 מיליון דולר לשנה על ידי iREP. ניתן להעריך כי מדובר בכמה מיליוני דולרים לשנה שתרוויח קנשו. קנשו הוקמה ב-2006 על ידי שלושה יזמים: יואב יזהר פראטו, ניר כהן ואלון שיפר. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת ניהול אוטומטי של קמפיינים, הנערכים במקביל בכמה מנועי חיפוש. המערכת מסייעת בתמחור הקמפיינים, בודקת את יעילותם ומבצעת אופטימיזציה שלהם.



בחודש אפריל החברה גייסה כמה מיליוני דולרים מקרן הון סיכון Arts Alliance האירופית. בחודש דצמבר האחרון החברה גייסה סכום נוסף מקרן הון סיכון האמריקאית סקויה. היקף ההשקעה לא פורסם, אך בשוק העריכו כי מדובר בכמה מיליוני דולרים. קודם לכן, החברה גייסה כמיליון דולר ממשקיעים פרטיים - בין היתר מגיגי לוי, מנכ"ל 888.



קנשו פועלת בזירה תחרותית מאוד: דאבלקליק, ענקית הפרסום המקוון מבית גוגל, מציעה מערכת דומה; כך גם אטלס סולושנס (Atlas solutions) ואומניצ'ור (Omniture). אלון שפר, אחד היזמים של קנשו, מציין כי השוק היפאני שונה משווקים אחרים: "ביפאן נוהגים לחפש יותר ביאהו מאשר בגוגל", הוא מציין. "המוצר שלנו עשה התאמות לשוק העבודה היפאני".



לקנשו יש מספר לקוחות גדולים נוספים, אך היא נמנעת מלחשוף אותם. בין הלקוחות שהיא כן מפרסמת מדובר ב-ICQ ואוגליבי. לטענת שיפר, הפלטפורמה של קנשו מריצה סכומים של מיליוני דולרים של מפרסמים וסוכניות פרסום מדי חודש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully