וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאיבדה 85% מערכה במהלך השנה האחרונה: מטלינק מתכוונת לגייס עד 25 מיליון דולר

שמואל שוסטר

6.7.2008 / 13:34

ההנפקה תבוצע מעת לעת, על פי החלטת החברה

מדיווח שהגישה החברה לרשות לניירות ערך האמריקנית עולה כי החברה פועלת לגיוס הסכום באמצעות מספר מכשירים פיננסים, ובין היתר, באמצעות הנפקת מניות, אגרות חוב, חוזים לרכישת ומכירה של חוב והון מניות וסל מוצרים נוסף. לפני כשבוע פרמסה מטלינק את הדו"ח השנתי המורחב ובו התייחסה לדחיפות שבגיוס הון. לדברי החברה היא כבר פתחה "במאמצים לגיוס הון נוסף", תוך שהיא מדגישה כי לא בטוח שתוכל לגייס את ההון בזמן המתאים.



מהדיווח עולה כי בכוונת החברה לגייס את הסכום מעת לעת, על פי החלטת החברה. וכן באפשרותה לגייס הסכום באמצעות מכשיר פיננסי אחד או בשילוב של כמה מכשירים שונים.



לפני כחודשיים פרסמה החברה את דו"חותיה לרבעון הראשון של 2008, ודיווחה על גידול בהפסד הנקי לרמה של כ-9.8 מיליון דולר, או 42 סנט למניה, לעומת הפסד של 4.9 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.



במקביל דיווחה החברה על ירידה בהכנסות ממכירות DSL שהסתכמו ב-700 אלף דולר, זאת, בהשוואה למכירות של 2.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. קופת המזומנים של החברה, נכון ל-31 במארס 2008, עמדה על 19.1 מיליון דולר, לעומת 26.7 מיליון דולר נכון ל-11 לדצמבר 2007. מניית מטאלינק נסחרת במחיר של 86 סנט ומשקפת לחברה שווי של כ-20 מיליון דולר. במהלך 12 החודשים האחרונים איבדה מניית החברה 85% מערכה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully