וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מניות הטכנולוגיה הובילו את טוקיו לעלייה של 2.8%; מניות החברות הממשלתיות בסין זינקו

דפנה מאור

23.10.2001 / 9:31

רשות ני"ע של סין השעתה מכירת ענק של מניות ממשלתיות - מדד מניות H זינק ב-5.1%; יאהו יפאן נפלה ב-9%

מניות השבבים באסיה משכו את השווקים לעליות שערים לאחר שמדד המוליכים למחצה גאה ב-5.5% בוול סטריט אמש. מדד הניקיי בטוקיו זינק ב-2.8% בהובלת יצרניות המחשבים והשבבים; בקוריאה עלה הקוספי ב-0.34%; הונג קונג עלתה ב-2.3% במחצית הראשונה של המסחר.

עליות שערים במניות הטכנולוגיה נתנו את הטון במסחר בטוקיו. NEC עלתה ב-3.4%; פוג'יטסו עלתה ב-4% והיטאצ'י עלתה ב-4.6%.

ירידה חדה של 9% נרשמה במניית יאהו יפאן. אתמול דיווחה החברה על צמיחה של 91% ברווחי הרבעון השלישי ל-11 מיליון דולר. הגידול נזקף לזכות מכירות של מודמים לגלישה מהירה בשירות האינטרנט של יאהו יפאן.

נשיא יאהו יפאן, שנמצאת בבעלות חממת האינטרנט סופטבנק והחברה האם יאהו העולמית, אמר כי הוא צופה שההכנסות משירות האינטרנט ימשיכו לעלות על ההכנסות מפרסום. בסה"כ הוכפלו הכנסותיה של יאהו יפאן ברבעון והגיעו ל-100 מיליון דולר.

מניות יצרניות הרכב רשמו מגמה חיובית בולטת בטוקיו: מיצובישי עלתה ב-7.6%; הונדה עלתה ב-5.7%; טויוטה, יצרנית הרכב הגדולה ביפאן, עלתה ב-2%. לעלייתן של מניות יצואניות הרכב סייעה ירידה של הין מול הדולר.

בקוריאה עלתה מניית סמסונג אלקטרוניקס ב-2.7% ומשכה את הקוספי לסגירה חיובית. יצרנית המחשבים הגדולה בקוריאה, טריגם קומפיוטר, עלתה ב-5.4%.

בהונג קונג נרשמו עליות שערים לאחר שרשות ני"ע של סין השעתה מכירת מניות בבעלות ממשלתית של חברות שעומדות להפוך לציבוריות. מדד האנג סנג צ'יינה אנטרפרייזס, המורכב מ-25 מניות ממשלתיות (מניות H), זינק ב-5.1%.

מניות חברות הסלולר בהונג קונג סייעו למגמה החיובית: צ'יינה מובייל וצ'יינה יוניקום עלו ב-4.2% כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully