וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליסטית מירב חובב עלתה לראש דירוג האנליסטים לתחום הביוטכנולוגיה

יהודה שויצר

23.10.2001 / 10:32

אבי ג'וזף כהן, הנרי בלודג'ט ומארי מיקר הודחו מהמקומות הראשונים על רקע חוסר התממשות תחזיותיהם

האנליסטית הישראלית מירב חובב, מבית ההשקעות קרדיט סוויס, עלתה לראש דירוג האנליסטים לתחום הביו טכנולוגיה ע"י המגזין "אינסטטושינל אינווסטור".

נתון נוסף הבולט מהדירוג החדש, הוא ששלושת האנליסטים שניצבו בשורה הראשונה: אבי ג'וזף כהן, הנרי בלודג'ט ומארי מיקר, הודחו מהמקומות הראשונים על רקע חוסר התממשות תחזיותיהם.

אין זו הפעם הראשונה שמירב חובב זוכה לציונים גבוהים על ניתוחי השוק שלה. לאחרונה כבשה האנליסטית את המקום הראשון בדירוג האנליסטים לענף הביוטכנולוגיה של TheStreet.com. חובב זכתה לציונים הגבוהים ביותר, כמי שהמלצותיה נושאות רווחים, וכמי שאומרת את האמת ומספקת מידע מקיף וענייני. חובב עבדה אז בבית ההשקעות סלומון סמית

בארני.

ב-TheStreet.com הדגישו כי משקיעים שהקשיבו למירב חובב, היו מוכנים לתפניות החדות בשוק הביוטכנולוגיה: בפברואר, כשהמגזר הגיע לשיא, הזהירה חובב בראיון לעיתון "הארץ", כי זהו "שוק של מומנטום", וכי, "שוק של מומנטום הוא דבר מדאיג". (היא הורידה את המלצתה על שלושה שמות בינואר). הקטילה של המגזר במארס ואפריל, הוכיחה כי חששותיה היו נכונים.

כוכבים נופלים

הכוכבים שזרחו בשמי האנליסטים נופלים אחד אחד עם נפילת השווקים. עד לאחרונה, כל התבטאות של האנליסטים אבי ג'וזף כהן מגולדמן סאקס, הנרי בלודג'ט ממריל לינץ' ומארי מיקר ממורגן סטנלי, זכתה לכיסוי נרחב. אך עם הנפילה, ועם התפספסות חלק מתחזיותיהם כוכבם דעך.

אבי ג'וזף כהן, שכיכבה שנים בראש הרשימה, הדרדרה בתחילה למקום השלישי וכעת היא רק בחזקת "מועמדת". בלודג'ט, ששנים נחשב לאנליסט האינטרנט המוביל, ניצב כעת במקום השלישי בקטגוריה זו. מארי מיקר, אנליסטית לתחום התעשייה, יצאה כלל מהדירוג.

במגזין מציינים כי הנפילה בדירוג, נבעה בעיקר מעצם התחזיות ה"פריות" של השלושה, שגרמו להפסדים לא מעטים למשקיעים ששמעו לעצתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully