וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: המלצת "תשואת יתר" לדלק ישראל

יעל פולק

7.7.2008 / 12:54

בבנק צופים כי מחיר המנייה יעלה ב-30% מהמחיר הנוכחי. להערכת פועלים, ככל שמחירי הנפט ומוצריו ימשיכו לעלות - ערך החברה יעלה

בנק הפועלים, בסיקור שעורך לדלק ישראל, קובע המלצה של "תשואת יתר" למניית החברה, ברמת סיכון בינונית. להערכת הבנק, המחיר הכלכלי משקף פרמיה של כ-30% על מחיר המניה הנוכחי (157 שקלים). בבנק מנמקים את ההחלטה ומסבירים כי "דו"חות החברה מושפעים ישירות ובעקיפין ממחירי הנפט, ועל כן המאזן העתידי צפוי להיות בעל רגישות גבוהה למחירי האנרגיה. ככל שמחירי הנפט ומוצריו ימשיכו לעלות, ערך החברה יעלה - וזאת בגין שיפור ברווחיות החברה, ובעיקר רווח מלאי".

עוד מוסיפים בפועלים כי "שוק הקמעונות במתחמי התדלוק נמצא בצמיחה מרשימה בשנים האחרונות, ומלווה בשולי רווח גבוהים מאוד (שיעור רווח גולמי מעל 30%). החברה רואה בחנויות הנוחות - מנטה - אחד ממנועי הצמיחה העיקריים. בתחום הקמעוני אנו מצפים כי החברה תמשיך לפתח ולהקים מתחמי מסחר בשטחי תחנות התדלוק". בבנק מדגישים כי מניית החברה נכללת במדד היתר, כאשר הונה הצף של החברה עומד על כ-11%, ועל כן עלולה המנייה להתאפיין בסחירות נמוכה. מתחילת השנה איבדה מניית דלק ישראל 3.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully