וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרחיש לא מאיים: כוכב נולד מוביל את טבלת הרייטינג עם 20.3% צופים; "התרחיש" סוגרת את העשירייה

הילה הרצוג

7.7.2008 / 13:10

הראיון עם גאידמק בחדשות ערוץ 2 במקום השני עם 18.2%



קרב מעניין ניצח בדירוג עשר התוכניות הנצפות, כאשר ערוץ 10 מנסה להציב אתגרים חדשים מול תוכניות הדגל של קשת ללא הצלחה מרובה, ומנגד הערוץ הראשון מצליח לנגוס במעמדו של ערוץ 10 ומדרג שתי תוכניות לעשירייה.



את עשר התוכניות הנצפות מובילה "כוכב נולד 6" (ערוץ 2, קשת) עם רייטינג של 20.3%. אחריה מהדורת החדשות ערוץ 2 עם הראיון של ארקדי גיאדמק שהניב למהדורה 18.2%. "מה קרה" (קשת) של לינוי בר גפן רושמת עלייה עם רייטינג של 11.3% ומדורגת במקום השלישי. אחריה "שש עם עודד בן עמי" (ערוץ 2), עם רייטינג של 9.7%. את החמישייה הראשונה סוגרת תוכנית השעשועים "השעון" עם 8.8%.



ערוץ 10 מנגד, שידר מול תוכנית הדגל של קשת, "כוכב נולד 6", את פרק הבכורה של התוכנית של ירון לונדון, "התרחיש", שהצליחה להניב 6.1% וסגרה את העשירייה. גם בתוכניות של שבע בערב לא הצליח הערוץ לעמוד מול מתחריו כאשר "לונדון את קירשנבאום", ששודרה במקביל ל"השעון", (קשת) הניבה רק 6.6% ודורגה במקום התשיעי.



בזירת החדשות, חדשות 10 ממשיכה להשיל אחוזי רייטינג ומדורגת במקום השישי עם 8%. ערוץ 1 מצליח לדרג שתי תוכניות: "מבט" (ערוץ 1) עם 6.7% ושידור חוזר של סרט התעודה "הסיפור האמיתי: איך את מעיזה" עם רייטינג זהה של 6.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully