וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל נענע 10 - זאב חספר: הכנסות נענע 10 מפרסום גדלו ב-41% לעומת הרבעון המקביל

מעיין כהן

7.7.2008 / 13:43

חספר חשף האתר החדש במסיבת עיתונאים: "אנו עושים מאמצים להגדיר מחדש את כללי המשחק באינטרנט הישראלי"



"הכנסות נענע 10 גדלו במחצית הראשונה של 2008 ב-41% מפרסום בלבד לעומת הרבעון המקביל אשתקד" - כך אמר היום זאב חספר, מנכ"ל נענע 10, במסיבת עיתונאים בה הוצג האתר החדש המשותף לנענע ולערוץ 10, שיעלה לאוויר בעוד כשלושה שבועות. את האתר עיצב מעצב העל נוויל ברודי (שאחראי גם על עיצוב YNET לפני עשור) תמורת סכום המוערך ב-300 אלף דולר.



לדברי חספר, "אני יכול לסכם את השנה כמוצלחת בכל הפרמטרים - טראפיק, דפים נצפים, זמן השהייה. אנחנו מסתכלים אחורה בסיפוק על מה שהשגנו, אבל זה לא מספיק לנו. מה שקורה באינטרנט בישראל הוא עדיין הסיפור הקודם, ומה שקורה בעולם הוא הסיפור החדש. אנחנו רוצים להתקרב ולהביא את הדברים הטובים אלינו. בשנת 2007 היתה סטגנציה מוחלטת באינטרנט הישראלי, והשנה הזאת יותר מעניינת. אנחנו עושים מאמצים כדי להגדיר מחדש את כללי המשחק".



חספר הציג את חזון האתר החדש - הגולש במרכז: האתר כ"גן פתוח" ו"חלל יצירתי לאנשי התוכן ולגולשים". חספר אמר כי "אנחנו מאמינים בתוכן גולשים ולא חושבים שזה באזז". חספר מנה את מטרות נענע 10 החדשה: ליצור לאתר בידול משמעותי, לגדול בכמות הגולשים, להרחיב את הקהלים תוך התמקדות בגילאי 18-34, לחזק את ההובלה בתחום הווידאו ולהיות חדשניים.



חספר ציין כי המדיניות של ערוץ 10 לתת באופן מלא את תכניו הינה מהפכנית גם כיום. לדבריו, "נמשיך לנצל את המדיניות הפתוחה הזאת, ונזמין גם צדדים שלישיים ליצירה מקורית. התחלנו בחודשיים האחרונים להשקיע בתוכניות מקור שלנו. אנחנו מאמינים שאנחנו בית יוצר טלוויזיוני ואינטרנטי". לדבריו, "האתר הוא שילוב בין האינטרנט הקלאסי, העיתון המקוון, לבין ווב 2.0 קהילתי ואישי יותר. אנחנו לא רוצים לוותר על שום תפקיד".



נענע 10 עבר שינוי עיצובי דרמטי: הרקע אפור, בצד יש סרגל הממותג בשם "נענע me", בו יכול הגולש ליצור לעצמו את האזור האישי שלו עם ווידג'טים ועדכוני RSS. בלב האתר נגן המולטי-פלייר, אשר לדברי חספר הוא "לא חידוש טכנולוגי, אלא חידוש תפיסתי. הוא לא רק מנגן רק וידאו, אלא כל מדיה שלא תהיה - וידאו, טקסט, אודיו גלריית תמונות, מוצרים. הכל מתרחש שם". גם המייל של נענע עבר מתיחת פנים, ונענע 10 מתכוונת להמשיך ולתמוך בו, חרף התחרות הקשה מול וואלה מייל וג'ימייל של גוגל.



בתחום כלי הפרסום צומצמו גדלי הבאנרים בכ-50%. לדברי בועז שובל, הסמנכ"ל המסחרי של נענע 10, "גדול לא תמיד עובד. למשרדי האינטראקטיב יוצעו כלים חכמים יותר. נאפשר למפרסמים למשל לנהל קמפיין שלם במולטי פלייר, לתת חסויות על הווידג'טים או ליצור ווידג'טים שלהם. עם זאת, מפרסם שירצה קמפיין בכלים גדולים יקבל גם את האפשרות הזאת".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully