וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 עובדי כוח אדם המועסקים בבנק הפועלים ייהפכו לעובדים זמניים

עידו סולומון

7.7.2008 / 15:05

הרקע למהלך: כניסתו לתוקף של חוק חברות כוח האדם המחייב מעסיקים להפוך עובדי קבלן לעובדים מן המניין בתום 9 חודשים

בנק הפועלים הודיע כי בכוונתו לקלוט לשורותיו בשבועות הקרובים למעלה מ-1,000 עובדים שהועסקו עד כה באמצעות חברות כוח אדם - כעובדי הבנק. הרקע למהלך הוא כניסתו לתוקף של חוק חברות כוח האדם בינואר השנה, הקובע כי תקופת ההעסקה של עובדי חברות כוח אדם לא תעלה על 9 חודשים.

העובדים ייקלטו תחילה במעמד של עובדים זמניים, כאשר תקופת הזמניות תוכל להגיע גם לארבע שנים. בשלב השני, על בסיס כישוריהם וצורכי הבנק, יוענק להם מעמד של עובדים קבועים. מהבנק נמסר כי השינוי במעמדם התעסוקתי, מעובדי חברות כוח אדם לעובדי הבנק, יתבטא גם בשיפור תנאי העסקתם.

לדברי גורמים בענף, מדובר בעיקר בעובדי הקול סנטר (המענה הטלפוני), והטלרים (פקידי קבלת הקהל בדרג הראשוני ביותר).
נמסר כי אצלם לא מועסקים כלל עובדי חברות כוח אדם מאחר שבארבע השנים האחרונות הוחלט שכל עובד שנקלט ייכנס מיד במעמד של עובד בנק - בתחילה זמני ולאחר מכן כעובד קבוע.

דני דנקנר, יו"ר הדירקטוריון, אמר: "בנק הפועלים רואה חשיבות בהובלת המגמה של קליטת עובדי חברות כוח אדם במערכת הבנקאות ובמשק כולו. אני מקווה שמעסיקים גדולים במשק ילכו בעקבותינו".

מבנק לאומי נמסר כי כבר בחודש שעבר החל בתהליך קליטת עובדי חברות כוח אדם כעובדים זמניים בבנק. עד כה נקלטו כ-200 עובדים וצפויים להיקלט כ-600 בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully