וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 קבוצות יתמודדו על מכרז השוק הסיטוני בת"א

גיא ליברמן

7.7.2008 / 15:18

כך עולה מסיומו של השלב הראשון של המכרז שמקיים סיטיבנק. קרקעות השוק מהוות את עתודת הקרקע הגדולה האחרונה במרכז ת"א

22 קבוצות יתמודדו על מכרז השוק הסיטוני, כך עולה מסיומו של השלב הראשון של המכרז אותו מקיים סיטיבנק עבור בעלי הקרקע - עיריית תל אביב וחברת השוק הסיטוני. ל-TheMarker נודע כי למעלה ממחצית מהקבוצות אינן ישראליות, כאשר לחלקן אין כלל עסקים בישראל.

קרקעות השוק הסיטוני מהוות את עתודת הקרקע הגדולה האחרונה במרכז תל אביב. הקרקעות משתרעות על פני 55 דונם, ושוויון מוערך בכמה מאות מיליוני דולרים. היתר הבנייה בקרקע מאפשר בנייתן של 1800 דירות, חלקן יבנו ב-4 בניינים בני 40 קומות. בנוסף, המכרז כולל גם שטחי משרדים ומסחר בגודל כולל של 320 אלף מ"ר, וכן שטחי ציבור לרבות בית ספר.

ל-TheMarker נודע כי בין הקבוצות שהביעו עד כה התעניינות בפרוייקט, ניתן למצוא קרנות השקעה בינלאומיות, וכן חברות יזמות וקבלנות בינלאומיות, בעיקר מאירופה וצפון אמריקה, ולצידן מספר יזמים בודדים. יחד עם זאת, מודה גורם המקורב למנהלי המכרז כי לא כל 22 הקבוצות הביעו התעניינות בשוק הסיטוני, וכי על חלקן נמנים גופים אשר סיטיבנק, מנסה לעניין אותם מצידו.

לדבריו של אותו גורם, השלב השני של המכרז שהחל כעת, ימשך כחודש, וכי עד אמצע אוגוסט ניתן יהיה לשלוח את ההצעות הסופיות למכרז. עו"ד דיוויד אמיד, ממשרד שרגא בירן המטפל במכרז, כמו גם בסיטי בנק - סירב להגיב על הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully