וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.יאיר מכרה זכויותיה בפרויקט דרך בית לחם בירושלים תמורת כ-24.5 מיליון שקל

יובל מעוז

7.7.2008 / 17:50

החברה צופה כי תרשום בגין המכירה הפסד של 2.5 מיליון שקל

הפרויקט בדרך בית לחם היה בניין המיועד להריסה בירושלים, אשר בו 44 דירות. החברה רכשה את הנכס בדצמבר 2005 ושילמה תמורת הזכויות במגרש כ-20 מיליון שקל. החברה הרסה את הבניין, לאור העובדה כי היה קודם לכן בכוונתה להקים על המגרש פרויקט למגורים ובו 26 יחידות דיור.



ב.יאיר מכרה את הזכויות לקבוצת משקיעים בראשות יונתן אלה. החברה התחייבה לשאת בתשלום היטל ההשבחה בגין תוכנית בניין העיר הקיימת. במסגרת העסקה ישלמו המשקיעים לחברה הבת של ב.יאיר, המחזיקה בנכס, החזר עלויות על תכנון ופרסום הפרויקט על סך 190 אלף שקל.



עוד מציינת ב.יאיר, כי כל צד התחייב לתרום לטובת צדקה סך כולל של 100 אלף שקל במועד התשלום האחרון לחברה הבת.



החברה העריכה בדו"חותיה האחרונים כי היקף הכנסותיה מהפרויקט יסתכם בכ-61 מיליון שקל. העלויות צפויות הסתכמו ב-57.4 מיליון שקל, כשהרווח הגולמי הצפוי נאמד ב-3.7 מיליון שקל.



ב.יאיר נמצאת בשליטת יאיר ויוסף ביטון המחזיקים כ-41% כל אחד. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 43 מיליון שקל. החברה הציגה ברבעון הראשון של השנה זינוק ברווח הנקי ל-3.5 מיליון שקל - לעומת 632 אלף שקל בלבד ברבעון המקביל. עם זאת, חלק גדול מההכנסות ברבעון נבע מהכנסה חד פעמית של מכירת הזכויות בפרויקט Sky2 בנתניה.



ב.יאיר עוסקת בייזום, בנייה ושיווק פרויקטים נדל"ניים בתחום הבנייה למגורים. לחברה בין היתר פרויקטים במרכז ירושלים, בתל אביב ובנתניה. בחו"ל פועלת החברה באמצעות החברה הבת בבודפשט שבהונגריה, ובפראג שבצ'כיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully