וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומת הדוגמנית זקורת הפטמות של בסט ביי הורדה מהרשת בעקבות לחץ צרכני

שמרית סלע

7.7.2008 / 18:03

מנכ"ל החברה שהגתה את הקמפיין: קמפיין חדש יעלה מחר; אני חושב שגם עליו יגיבו שזה אינו נושא לצחוק

ערן גרינברג, מנכ"ל גורני אינטראקטיב, אמר: "חותמת הכשרות של הקמפיין היא הרלוונטיות לחוויית השימוש במוצר, ורלוונטיות שכזו קיימת בקמפיין המדובר. אמות המידה שלנו כמפרסמים לא חורגות מאמות המידה במדיה אחרות. בסך הכל יצרנו קמפיין בולט וייחודי שהתבלט מאלה של המתחרים. צונזרנו כתוצאה משיח ציבורי של קבוצת מיעוטים אלימה וצר לי על שכך מתנהלים הדברים". עוד הוסיף גרינברג כי "קמפיין חדש למוצר יעלה מחר, ואני חושב שגם עליו יגיבו גולשים שזה אינו נושא לצחוק עליו. אולם מה שגורם לצרכן להגיב לפרסומת מסוימת מתוך מלאי הפרסומות המוצגות בפניו כל יום, הוא לא מהמקום של הנפגע, אלא כתגובה לנושאים אקטואליים".







מחברת בסט ביי נמסר בתגובה: "שימוש בתכנים בעלי אופי מיני נעשה בעבר, וככל הנראה ייעשה גם בעתיד. אנו רגישים לתגובות ולרגשות הציבור - ולראיה, הקמפיין הופסק לאחר שעות ספורות בלבד מרגע עלייתו לאוויר, על אף שלא הוצגו בו תכנים מיניים בוטים, כדוגמת עירום".



עוד נמסר מהחברה כי "קהל המטרה אליו פונה הקמפיין הינו קהל גברי בוגר, המקבל לרוב את ההחלטה בבית בקטגוריית מוצרי חשמל גדולים ומיזוג. האסטרטגיה הפרסומית של בסט ביי מבטאת את ערכי הרשת - צעירה, בועטת וחדשנית, ובאותה נשימה גם כזאת שערה וקשובה לרגשות הציבור. אין בכוונת הרשת לפגוע ברגשות הציבור, אך אם נעשה כך בכל זאת, הדבר קרה בתום לב. מסיבה זו, החליטה רשת בסט ביי להפסיק את הקמפיין באופן מיידי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully