וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של ציפי לבני הגיש תביעת דיבה במיליון שקל נגד פעיל קדימה שהאשים את אחותו בנפוטיזם

הילה רז

7.7.2008 / 18:37

הפעיל, מוטי אלפריח, טען ברשת ב' שאלי לבני קיבל עבודות בגדר ההפרדה בזכות אחותו

לטענת לבני, העובד כמודד מוסמך (גיאודז) ומנהל משרד למתן שירותי מדידה באור עקיבא, הוא העניק במשך שנים רבות שירותים מקצועיים של מודד מוסמך לגופים ציבוריים שונים והוא מוכר כבעל מקצוע מיומן, בעל יושרה אישית ומקצועית הנקי מכל רבב.



לבני, המיוצג על ידי עו"ד חיים שטנגר, מציין כי עם מינויה של אחותו לתפקיד שרת הבינוי והשיכון ב-2004, הוא הפסיק באופן מיידי את מתן שירותיו המקצועיים לחברת עמידר ולמרכז למיפוי ישראל, השייך למינהל מקרקעי ישראל. זאת, לדבריו, כדי למנוע ניגוד עניינים, ולו למראית עין בלבד.



לפי התביעה, במסגרת התוכנית "הכל דיבורים" ששודרה ברשת ב' ביוני, עלה אלפריח לשידור בו השתתפו העיתונאים איילה חסון וחנן קריסטל, וטען כי אלי לבני פוקד לכאורה אנשים לקדימה וקיבל לכאורה עבודות בגדר ההפרדה ובכבישים בסמוך לגדר.



לטענת לבני, הדברים שנאמרו מהווים לשון הרע והם חסרי כל שחר. לבני מציין כי תגובתו לדברים שנאמרו בתוכנית הרדיו פורסמה כחמישים דקות לאחר שנאמרו דברי הדיבה. בתגובה שהוקראה על ידי איילה חסון, כתב לבני כי הפסיק לעבוד באופן מוחלט עם חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה כדי להימנע מניגוד עניינים וכי הכנסותיו ירדו בעשרות אחוזים כתוצאה מכך. בתגובתו ציין לבני כי במידה ואלפריח לא יחזור בו מדבריו חסרי השחר והזדוניים הוא יתבע תביעת דיבה.



לדברי לבני, אלפריח לא טרח לחזור בו מדברי הבלע שפרסם. לטענתו אלפריח, הנמנה על מחנהו של שאול מופז - יריבה הפוליטי של אחותו, סבר כי דבריו יפגעו בסיכויי הבחירה של אחותו במסגרת הפריימריז הקרובים לראשות מפלגת קדימה.



לבני מציין כי הפרסום גרם נזק עצום לשמו הטוב ופגע בפרנסתו ובמוניטין אותם רכש במשך שנים רבות של עבודה מאומצת.



עו"ד מוטי אלפריח, השוהה בחו"ל, מסר בתגובה כי דבריו אמת והוא ישמח להוכיח זאת בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully