וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהרו של גולדמן סאקס מועם במעט: בנק ההשקעות רשם הפסדים ב-20 ימי מסחר ברבעון השני

סוכנויות הידיעות

7.7.2008 / 18:17

לפי בלומברג, ברבעון הראשון של 2008 רשם גולדמן הפסדים ב-17 בימי מסחר בלבד

גולדמן הצליח לגרוף 100 מיליון דולר או יותר ב-27 ימי מסחר ברבעון שהסתיים ב-31 במאי. זאת, לעומת 28 ימים בהם רשם בנק ההשקעות רווח ברבעון הראשון של השנה הנוכחית. ברבעון הראשון של 2008, נחל גולדמן סאקס הפסדים רק ב-17 ימי מסחר.



גולדמן סאקס דיווח בחודש שעבר כי הכנסותיו ממסחר במניות עמד על 2.49 מיליארד דולר ברבעון הראשון, ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. שווי הנכסים הקשים להערכה של הבנק נפל ב-19% במהלך הרבעון השני ל-78.1 מיליארד דולר - נכון לסוף מאי - לעומת 96.4 מיליארד דולר בפברואר.



גולדמן סאקס, הבנק המוביל בעולם בייעוץ למיזוגים ולרכישות, יצא עם נזקים קלים בלבד ממשבר האשראי לאחר שהימר נגד שוק משכנתאות הסאבפריים בארה"ב. בחודש שעבר דיווח גולדמן סאקס על ירידה של 10% ברווחיו ברבעון השני של 2008, מעל תחזיות האנליסטים, זאת לעומת נפילה של 53% ברווחיו ברבעון הקודם. הירידה ברווחיו והכנסותיו של גולדמן סאקס התגמדו לעומת הפסדי הענק שרשמו חלק ממתחריו, בהם ו.



העיתון "פייננשל טיימס" דיווח בחודש שעבר כי גולדמן סאקס פתח בסבב פיטורים שיוביל לקיצוצם של 10% מכוח העבודה בחטיבת בנקאות ההשקעות שלו. קיצוצי המשרות, לפי הדיווח, יתבצעו במקביל להערכת העובדים השנתית שמנהל גולדמן סאקס, במהלכה הוא מפטר 5% מעובדי הבנק שהפגינו את הביצועים החלשים ביותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully