וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב פיטורים נוסף באפלייד מטיריאלס ישראל: מפטרת 17 עובדים

גיא גרימלנד

7.7.2008 / 19:28

בחברה מבהירים: לא נשלחו מכתבי פיטורים - העובדים הוזמנו לשימוע ויש להם הזדמנות להשתלב בחברה



אפלייד מטיריאלס ישראל מפטרת 17 עובדים. אחת העובדות בחברה מסרה ל-TheMarker כי המספר גבוה יותר ועומד על כ-30 עובדים, אך לכך אין אישור רשמי. בחברה מציינים כי הפיטורים בוצעו במסגרת שינוי במבנה הארגוני. לטענת החברה, יותר מ-60% מהעובדים באפלייד מטיריאלס יושפעו מהארגון מחדש באופנים הבאים: הגדרת תפקיד, שייכות ארגונית של הקבוצה בה הם עובדים או דיווח למנהל ישיר שונה. בחברה מבהירים כי לא נשלחו מכתבי פיטורים והעובדים הוזמנו לשימוע ויש להם הזדמנות להשתלב בחברה. במקביל לפיטורים החברה גם מגייסת 15 עובדים למספר משרות שונות.

באפלייד מטיריאלס ישראל עובדים כ-1,100 עובדים. זהו אינו סבב הפיטורים הראשון שהחברה עוברת. בחודש ינואר דווח ב-TheMarker כי עשרות עובדים פוטרו במסגרת החלטת חברת אפלייד מטיריאלס לקצץ 7% בהיקף כוח האדם שלה בעולם. במסגרת סבב פיטורים זה החברה קיצצה 1,000 עובדים ברחבי העולם - גל הפיטורים הגדול ביותר מאז פיטרה בשנת 2002 1,750 עובדים.



מייקל ספלינטר, נשיא אפלייד מטיריאלס, אמר בעבר כי במסגרת אותם קיצוצים פוטרו בישראל פחות מ-30 עובדים. הפעילות המקומית של אפלייד מטיריאלס הוקמה ב-97', אז מוזגו החברות אופאל ואורבוט שרכשה אפלייד מטיריאלס תמורת 285 מיליון דולר. אפלייד מטיריאלס, היצרנית הגדולה בעולם של ציוד לייצור ובדיקה של קווי ייצור בתעשיית המוליכים למחצה, ציינה ב-2007 עשור לפעילותה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully