וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהנהלת אפריקה נכסים: נדב גרינשפון מחליף את לב לבייב בתפקיד היו"ר

מיכאל רוכוורגר

8.7.2008 / 10:47

כהן אשר נכנס לתפקיד מנכ"ל אפריקה ישראל לפני כחודש - מונה למנכ"ל אפריקה נכסים



חברת מקבוצת של לבייב דיווחה לפני דקות אחדות על שינויים בשדרת ההנהלה. נדב גרינשפון, המשמש כיד ימינו של הבעלים לב לבייב, מונה לתפקיד יו"ר אפריקה נכסים במקום לבייב.



איזי כהן, המנכ"ל החדש של קבוצת אפריקה ישראל, שנכנס לתפקיד לפני פחות מחודש, מונה לתפקיד מנכ"ל אפריקה נכסים.



לאחר שהניסיון של מינויו של המנכ"ל הקודם, ארז מלצר, לתפקיד יו"ר החברות הבנות לא צלח במיוחד - מעדיפים באפריקה לאפשר לכהן להיכנס בהדרגה לעניינים. בשלב זה לא ממנים אותו לתפקידי יו"ר החברות הבנות.



בתוך כך, יורם קרן, מנכ"ל , יצטרך להחליט בימים הקרובים האם הוא ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה. אפשרויות נוספות הן לקבל את תפקיד יו"ר חברת הנדל"ן שבשליטת ארקדי גאידמק, או לחלופין לקבל תפקיד בכיר אחר בקבוצה. דובר אפריקה ישראל סרב להתייחס לדברים.



מלבד תפקיד יו"ר אפריקה נכסים משמש גרינשפון כסגן יו"ר אפריקה ישראל, יו"ר אפריקה תעשיות, יו"ר חברת התשתיות . בתפקיד יו"ר אפריקה מגורים משמשת צבייה לבייב, בתו של הבעלים, ולבייב עצמו משמש כיו"ר אפי פיתוח, המרכזת את פעילות הנדל"ן של אפריקה ברוסיה.



אפריקה נכסים עלתה לכותרות בתקופה האחרונה, כאשר החליטה להעמיד על המדף את הנכסים המניבים שלה בישראל המוערכים ב-7 עד 12 מיליארד שקל.



את עיקר העניין בקרב הרוכשים הפוטנציאליים, בהם גזית גלוב ישראל, , ואחרים - מעורר קניון רמת אביב (73%), הנחשב לאחד הקניונים הרווחיים והאטרקטיווים בישראל. עם זאת, אפריקה נכסים מעוניינת לכלול בעסקת המכירה גם את קניון סביונים ביהוד (100%), קניון סיטי סנטר בחיפה (45%), קניון לב התלפיות בירושלים (40%) ומרכז פנורמה בחיפה.



אפריקה ישראל השלימה לפני כשבועיים הנפקת המניות בהיקף של כ-1 מיליארד שקל, לפי מחיר של 213 שקל למניה. כאשר לבייב עצמו רכש מניות בהיקף של 750 מיליון שקל. מאז ההנפקה רשמה מניית אפריקה ישראל תשואה שלילית של 16%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully