וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולי ברונפמן: "אנשים משליכים עלי את כל מה שהם חושבים על המשפחה שלי"

רונית הראל

8.7.2008 / 11:46

הבת של אדגר ואחותם של מתיו ואדם, הולי ברונפמן לא אוהבת את אור הזרקורים ■ ראיון ראשון על החיים כבת של ועל אימפריית העסקים האתיים שהקימה.

"ההתעניינות של אחרים במשפחה שלי זו בעיה שלהם, אני לא מעוניינת לשחק את המשחק הזה", מתעקשת ברונפמן. "אנשים משליכים עלי את כל מה שהם חושבים על המשפחה שלי. אנשים יאמינו במה שהם רוצים להאמין. אני לא מבקרת אותם, אבל מזמן הבנתי שלכל זה אין שום קשר למי שאני באמת".



נאמנה להבנה הזו, הולי הלכה הכי רחוק שאפשר מהשבט הברונפמני. את שם משפחתה החליפה עוד כשהכירה את בעלה הראשון, ואת שם משפחתו של יואב, לב, אימצה ללא סייגים. השניים מנהלים חיים זוגיים ועסקיים משותפים ומושקעים בעסקים חובקי עולם שסוננו בפריזמה הייחודית להם.



ברשימה חלקית בלבד ניתן למנות את גולדלייק ריזורט - מרכז נופש וספא בקולורדו, גלובל לב - חברת מוסיקה ישראלית, מרכז למידע על יערות הגשם באוסטרליה, קמפיינים עולמיים כנגד פליטת חומרים מסרטנים מארובות בתי החולים, ריבייבל - קרן השקעות ירוקה לפיתוח מבנים אקולוגיים, חברות ירוקות המפתחות אנרגיה סולרית מתקדמת ותחליפים אקולוגיים לפלסטיק. "השקעות במיליוני דולרים", מבהיר יואב.



אם בכל מה שקשור לעסקים האתיים הם נמנעו במכוון במשך שנים מיחסי ציבור והתרחקו בעקביות מתשומת הלב הציבורית עד לראיון זה, הרי שבמישור אחר פסחה עליהם התקשורת מבלי משים. ההשקעה הזו היא אקולוגית פחות, גם אם הלוגו שלה צבוע בירוק - בנק דיסקונט.



באחרונה, יחד עם אחיה מתיו ואדם, רכשה הולי את בנק דיסקונט. העיתונים שדיווחו בהרחבה על הרכישה ומיהרו לפרוש כל פרט על חייו של אחיה, מתיו, לא הזכירו אותה. "השאירו אותי בחוץ", היא צוחקת, "אבל זה ממש בסדר בשבילי. אני מאוד שמחה לא להיות במרכז ההתעניינות התקשורתית. יש עסקים שכולנו כמשפחה מושקעים בהם, יש עסקים כמו דיסקונט שאנחנו מושקעים יחד עם מתיו ואדם, או רק עם מתיו כמו באיקאה. יש השקעות שהן רק שלנו".



הפרויקט הישראלי המרכזי של השניים ומקור גאוותם הוא רשת החנויות אורגניק מרקט למזון ומוצרים אורגניים שבבעלותם. לרשת 10 סניפים, והכוונה היא להכפיל ואף לשלש את כמות הסניפים בשנים הקרובות.



"השוק האורגני צומח בכל העולם", אומר יואב. "האורגני התחיל כתעשייה של אנשים אמיתיים שהבינו את הצורך להיות מחוברים יותר לסביבה ולחברה, אבל כיום השחקנים הגדולים מכירים בכך שאורגני הוא תחום רווחי, הם נכנסים עם ערכים של חמדנות והיעדר יושרה. אפילו בישראל יש חנויות 'אורגניות' שרק 20% מהמוצרים הנמכרים בהן הם אורגניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully