וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לרוכשי הדירות: אושר ההסדר האחרון עם חפציבה

נורית רוט

8.7.2008 / 13:57

ההסדר יאפשר לשכן 200 משפחות שרכשו דירות בפרויקט של חפציבה בבית שמש. יצחק מלכו: אנחנו מביאים להצלה של אלפי משפחות שרכשו דירות והיו בסכנה מוחשית של אובדן מוחלט

ההסדר האחרון להשלמת הבנייה בפרויקטים של חפציבה מגיע לכדי מימוש: בית המשפט המחוזי בירושלים אישר היום הסדר עם בנק ירושלים להשלמת הבנייה בפרויקט מחסיה בבית שמש. זהו ההסדר האחרון שמובא לבית המשפט לאישור מבין כלל ההסדרים עם הבנקים שליוו פרויקטים שונים של בנייה של חברת חפציבה. ההסדר נועד לתת פתרון לשיכונן של 200 משפחות בדירותיהן.

יצחק מלכו, מנהל מיוחד מטעם בית המשפט לקבוצת חפציבה, אמר לבית המשפט כי "עם אישור ההסדר הזה אנחנו סוגרים למעשה מעגל גדול של הסדרים עם כל עשרת הבנקים שליוו פרויקטים של חברות חפציבה, ואנחנו מביאים להצלה של אלפי משפחות שרכשו דירות והיו בסכנה מוחשית של אובדן מוחלט ... כך תבוא המסכת הקשה ביותר בפרשת חפציבה של הפרויקטים ורוכשי הדירות לידי סיכום והסדר מאוזנים, שוויוניים והוגנים, גם אם לא מושלמים לגמרי".

על פי ההסדר, הרוכשים ישלמו בהתאם למתווה הרגיל 30% מהכספים ששולמו על ידם לחברה אך לא הופקדו בחשבונות הליווי של הבנק ולא הובטחו בערבויות חוק מכר. את היתרה להשלמת הפרויקטים יממן כל אחד מהבנקים.

מלכו הודה להנהלת בנק ירושלים, ולבאי כוחו עו"ד יהודה רווה וחגי אולמן, "על נכונותו של הבנק להעמיד את סכומי הכסף הנכבדים שנחוצים להצלתם של המשתכנים ושל הפרויקט" ועל כך שהיה בין הבנקים הראשונים שהסכימו, עוד לפני חודשים רבים, לצעוד במתווה שיזמו מלכו וכונס הנכסים הרשמי עו"ד שלמה שחר להסדרת השלמת הבנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • חפציבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully