וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמים וקונים

דורון שלו

8.7.2008 / 13:53

חודש הרמדאן צפוי להניב גידול של למעלה מ- 40% ברכישת מוצרי בסיס בקרב המגזר הערבי. כך מעריכה חברת "מגזרים"

חודש הרמדאן, החג החשוב ביותר למוסלמים, צפוי להניב גידול של למעלה מ- 40% ברכישת ביגוד, הנעלה, מזון, מתנות, חומרי ניקוי ועזרי מטבח כך עולה מהערכות חברת "מגזרים" המתמחה בתקשורת שיווקית במגזר הערבי. סל ההוצאה הממוצע של משפחה במגזר הערבי נאמד בכ- 9890 שקלים כאשר מתוכם 24% מוציאה המשפחה עבור מזון, ביגוד והנעלה. בחודש הרמדאן, צפוי להגיע סל ההוצאה בגין מוצרים אלו ל- 34%. השנה יחול חודש הרמדאן בתחילת ספטמבר ויימשך כחודש ימים – במהלך ימי הרמדאן צמים, אך עם רדת השקיעה מתחילה החגיגה - מארחים ומתארחים בסעודות רבות משתתפים, מבקרים את בני המשפחה ויוצאים לבלות עם בני משפחה וחברים.

אחד ממנהגי החג הוא החלפת מתנות ורכישת בגדים חדשים ונעליים חדשות לכל בני המשפחה. המתנות המקובלות שייתנו גם השנה לבני משפחה ולחברים הן כלי בית, רהיטים קטנים, מוצרי חשמל, מצעים ובגדים, תכשיטים, שעונים ומגוון דברי מתיקה.

אוסאמה ח'טיב, סמנכ"ל התחום הערבי בחברת "מגזרים": תקופת הרמדאן היא חג משמעותי עבור הציבור המוסלמי ומתאפיינת בגידול ניכר בהוצאות של משק הבית במגזר הערבי – לרוב תוציא משפחה מוסלמית בתקופת זו כמעט פי 2 על מזון, ביגוד, הנעלה ומתנות, בהשוואה ליתר חודשי השנה. נוסף על כך, ניתן לצפות לעלייה של ממש גם בהוצאות המשפחתיות על בילויים במרכזי קניות, מסעדות ובתי קפה בחודש זה. לאור הנתונים מורגשת כבר כעת אצל סוחרי המגזר הערבי עלייה בהזמנות והערכות לקראת החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully