וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי לירידות שערים בוול סטריט: החוזים מצביעים על ירידות של עד 0.5% עם פתיחת המסחר

שמואל שוסטר

8.7.2008 / 14:22

טבע תיסחר על רקע נפילה של 8.5% אמש; בלופניקס תיסחר על רקע פרסום תחזית הכנסות לרבעון

עונת הדו"חות בוול סטריט תיפתח היום באופן רשמי עם פרסום דו"חותיה של ענקית האלומיניום לאחר סיום המסחר. מבין החברות הישראליות, יצרנית מערכות אבטחת המחשבים , ויצרנית הציוד לתקשורת סלולרית צפויות להיות הראשונות להגיש את דו"חותיהן לרבעון השני, ב-21 ליולי.



אמש ננעלו השווקים בירדות שערים. מדד נחלש ב-0.5% לרמה של 11,232 נקודות, איבד 0.1% לרמה של 2,243 נקודות, ומדד S&P 500 ירד ב-0.8% ל-1,252 נקודות.



אזהרה נוספת בנוגע למצבם הרעוע של השווקים התקבלה היום מנשיאת הבנק הפדרלי של סן פרנסיסקו, ג'נט ילן, שהזהירה כי מצבם הרעוע של שוק הדיור והמערכת הבנקאית בארה"ב עשוי להחריף את הירידות בשווקים הפיננסיים בחודשים הקרובים, לפני שהמצב בשווקים יתאושש - כל הנראה ב-2009. בנאום שנשאה באוניברסיטת קליפורניה, צפתה ילן כי תפקוד השווקים ישתפר בשנה הבאה, אך הוסיפה כי הלחץ על מאזניהם של המוסדות הפיננסיים והבעיות שיצר משבר האשראי העולמי במערכת הבנקאיות "עשויים להימשך זמן מה".



מניותיהן של הבנקים הגדולים בארה"ב צפויות להיסחר על רקע נפילות חדות אמש במגזר הפיננסי בארה"ב. חששות ממחיקות נוספות שצפויות בעונת הדו"חות הקרובה שלחו את מניות הפיננסים למגמה שלילית בהובלת בנק ההשקעות ליהמן ברדרס שרשם אמש נפילה של כ-9%.



מנייתה של יצרנית הרכב צפויה להיסחר על רקע ציפיית המשקיעים לפרסום דו"חותיה לרבעון השני של השנה ביום שישי. על פי הערכות בשוק שוקלת החברה את קיצוצן של אלפי משרות בחברה ומכירת או הפסקת ייצורם של כמה מהמותגים השייכים לחברה.



אופיס דיפו (סימול ODP), קמעונאית הציוד המשרדי דיווחה על ירידה של 10% במכירות הרשת בצפון אמריקה. החברה הסבירה את הירידה ב"לחץ שנובע מהחלשות התנאים העסקיים".



מניית יצרנית התרופות נפלה אמש ב-8.5% על רקע האכזבה בניסוי תרופת הקופקסון במינון של 40 מ"ג לטיפול בטרשת נפוצה. החברה דיווחה על כישלון השלב השלישי והמכריע בניסוי Forte בתרופת הקופקסון לטיפול בטרשת נפוצה. הניסוי נועד לבדוק את היעילות, הבטיחות והסבילות של קופקסון בחוזק של 40 מ"ג, בהשוואה לקופקסון בחוזק של 20 מ"ג, שהוא החוזק המשווק כיום.



, יצרנית מערכות הסריקה וניהול התוכן, צפויה להיסחר על רקע חוזה בהיקף של 3 מיליון דולר במסגרתו תספק החברה מערכות ניהול מידע לבנק בינלאומי. החברה כבר התקינה החברה את המערכת במשרדי הבנק שבמלזיה והיא צפויה להתקינה בסניפים נוספים הפזורים על פני 15 מדינות באסיה.



אקטימייז - חברה בת של - חתמה על עסקה, בהיקף של מספר מיליוני דולרים בודדים, להטמעת תוכנה לניהול סיכונים בבנק DBS הסינגפורי. התוכנה תשמש לניהול ואיתור של הונאות והלבנות כספים. הערכות השוק הן כי שווי העסקה הוא מספר מיליוני דולרים בודדים.



, יצרנית מערכות המודרניזציה למחשבים צפויה להיסחר על רקע תוצאות מקדמיות שפרסמה לרבעון השני החברה צופה גידול של 18%-20% בהכנסות לרבעון השני שצפויים להסתכם בכ-23 מיליון דולר.



, המייצרת מערכות סריקה למעגלים מודפסים ומסכים שטוחים תיסחר על רקע הורדת המלצה של בנק איגוד מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק". הבנק גם הוריד את מחיר היעד למניה מ-19 דולר ל-12.85 דולר. הורדת הדירוג מגיעה בעקבות רכישת פוטון דיינמיקס האמריקאית על ידי החברה בתמורה ל-290 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully