וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדים לא ירקדו לפי הקצב של הדי.ג'י חשופת החזה

עדי דברת

8.7.2008 / 15:07

מאיימים בחרם על יוניליוור, שבאירוע קידום מכירות שארגנה למותג AXE השתתפה תקליטנית בשם ניקי בלוצ'י כשהיא חשופת חזה

מנהיגי הציבור החרדי מאיימים בחרם צרכני על מוצרי חברת יוניליוור, בעקבות אירוע קידום מכירות פרובוקטיווי למותג AXE.
אמש בתוכנית "המהדורה המרכזית" בתחנת הרדיו החרדית רדיו קול-חי, ראיין השדרן מרדכי לביא את הרב יצחק גולדקנופף, מזכיר הועודה למען השבת, שהוביל כבר כמה חרמות, ביניהם חרם המגזר החרדי על אל על והמאבק עם דודי ויסמן על פתיחת סניפי AM:PM בשבת. עוד התראיין בתוכנית הרב מרדכי בלוי, איש משמרת הקודש והחינוך. השניים קראו למגזר החרדי להדיר את רגליו מלרכוש מוצרי יוניליוור.

בלוי: "צריך ללמד אותם שמי שילך בדרך של הפרסום הבוטה הזול והקלוקל, הציבור החרדי יקיא אותו מתוכו"; "את ההתנצלות וההבהרה הם צריכים לעשות מעל גבי העיתונות והמדיה החילונית כדי שלא יהין עוד אף אחד ללכת בזו הדרך". גולדקנופף: "אתה יכול לומר באופן חד משמעי שהחרדים לא שותקים ולא ישתקו. מי שרוצה לעבוד איתנו חייב לדעת שיש לנו רגישויות ויש ערכים, ואם יפגעו ברגשות שלנו - לכל דבר יש אלטרנטיבה, בפרט נושאי צריכה ומזון".

עוד התראיין בתוכנית הרב שמואל פופנהיים, נציג מותג הכשרות בד"צ העדה החרדית, אמר בשידור כי הקמפיין מהווה "סדין אדום" והם שוקלים להסיר את ההכשר שניתן ליוניליוור: "ברור שאנחנו שוקלים להוריד את ההכשר ואת ההשגחה, אבל קודם אנחנו רוצים לשמוע את ההבהרות. אם זה יספק אתנו אז יהיה בסדר ואם כל המשא ומתן יהיה דרך לצאת ידי חובה, אנחנו לא נוכל לעבוד אתם יותר וברור שיורידו את ההכשר".

זעמו של המגזר החרדי התעורר בעקבות המהלך השיווקי האחרון של דאודורנט AXE לגברים מבית יוניליוור. החברה הטיסה לישראל תקליטנית הונגרייה בשם ניקי בלוצ'י, שתיקלטה במסיבה לבני נוער שאורגנה על ידי AXE, כששדיה חשופים. המסיבה התקיימה על שפת בריכה ובתוכה כיכבו, פרט לבלוצ'י, בחורות נוספות בעירום חלקי.

יוניליוור, שחלק גדול מההכנסות שלה מגיעות מהמגזר החרדי והדתי (דגני בוקר תלמה, מיונז תלמה, בלו-בנד, מזולה, שוקולד ורד הגליל ובייגל-בייגל), מקפידה ליצור הפרדה מלאה בין מותגיה ולא לצאת בפרסום פרובוקטיווי. כך, בקמפיין שילוט החוצות שעשתה למותג דאב הקפידו ביוניליוור שהדוגמניות לא יצולמו בגופיות בכדי לא לעורר את חמתו של המגזר החרדי. אולם עבור המותג אקס היא ידועה כנוקטת בשפה תקשורתית פרובוקטיווית יותר, בחלקה באדפטציות (תרגום) לקמפיינים של המותג שמגיעים מחו"ל.

מנכ"ל יוניליוור, מוטי קרן, יתראיין היום ב"מהדורה המרכזית" ברדיו קול-חי, שם יסביר את דבר הפגיעה בציבור החרדי עקב הקמפיין האחרון של המותג AXE, מבית החברה. מיוניליוור נמסר בתגובה: "מותג אקס הינו מותג בינלאומי הפועל על פי אסטרטגיה פרסומית של החברה העולמית. המותג נתן חסות לאירוע סגור. יוניליוור מכבדת את כלל ציבור צרכניה, לרבות המגזר החרדי, אשר נמנה על לקוחותיה הנאמנים זה עשרות שנים. אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מהאירוע ונשתדל להיות זהירים יותר בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • חרדים
  • axe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully