וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת G גרופ נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של מכללת רידמן לרפואה משלימה

שמרית סלע

8.7.2008 / 15:40

קמפיין הפרסום עולה בימים אלה בשלטי חוצות, באינטרנט ובעיתונות הכתובה והיקפו הוא 825 אלף שקל



קבוצת G גרופ נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של מכללת רידמן העולה בימים אלה בשלטי חוצות, באינטרנט ובעיתונות הכתובה, בהיקף של כ-825 אלף שקל. הטיפול בתקציב מכללת רידמן יתבצע באמצעות 3 חברות הבנות של קבוצת G גרופ: ג. קיד & Young שיטפל בתחום הפרסום; גלעד תדמית - בתחום יחסי ציבור; ו-"TRM" - במדיה. בין לקוחות ג. קיד & Young נמנים גם סקאל צעצועים, רמינגטון, השירות הבולאי, מותג משחת השיניים הבינלאומי Choice ועיר המלכים אילת.



מכללת רידמן מהווה כ-42% מענף הרפואה המשלימה בישראל, ובימים אלה היא עוברת מהלך מיתוג מקיף לביסוס מעמדה בתחום לימודי הרפואה המשלימה והרפואה הסינית בישראל. מנכ"ל רידמן, דובי לקס, אומר: "בישראל לומדים כיום מידי שנה כ-10 אלף סטודנטים בכל המוסדות לרפואה משלימה ורפואה סינית. על-פי הערכות כלכליות, תחום הרפואה המשלימה והרפואה הסינית גדל ב-8.5% בממוצע בשנה, בחמש השנים האחרונות".



לדבריו, "תחום זה מוערך בהיקף של 100-90 מיליון שקל והיקף הטיפולים הנערכים מידי שנה מוערך בכ-465-475 מיליון שקל בשנה, ובו קיים גידול בפעילות הן של מוסדות רפואיים כמו קופות חולים והן של גורמים פרטיים לרבות מטפלים, אתרי בריאות ונופש, בתי מלון, מרכזים לגוף ולנפש, מרכזים לטיפולים ולספא ומטפלים פרטיים בבתיהם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully