וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודפי אופנה של המשביר לצרכן ישווקו גם ברשת הדיסקאונט בון מארט

ענת ביין

23.10.2001 / 13:57

הרשתות חתמו על הסכם זכות לרכישת עודפים; בנוסף שכרה בון מארט את חנות המשביר בחיפה ומנהלת מו"מ על שכירת החנות בהרצליה; המשביר: אין קשר בין המותגים

רשת המשביר לצרכן חתמה על הסכם עם חברת "מה מיזון פראנס" מקבוצת ספקטור על זכות למכירת עודפי מוצרי האופנה שלה לרשת האופנה בון מארט. על פי ההסכם, זכאית בון מארט להשתמש בשם "המשביר לצרכן" בכל פרסומיה, הנוגעים לשיווק העודפים.

כמו כן שכרה בון מארט את חנות המשביר לצרכן במרכז חורב בחיפה, ותפעיל אותה תחת שמה כבר מיום שישי הקרוב. היקף חוזה השכירות: 3.5 מיליון שקל לשנה. בנוסף, מתקיים מו"מ בין שתי הרשתות גם על השכרת סניף המשביר לצרכן בהרצליה.

מנכ"ל קבוצת ספקטור, בועז גלעדי, אמר כי העודפים של המשביר ישווקו כפי הנראה ברשת בון מארט כבר בעונת החורף הקרובה. לדבריו, המיצוב הגבוה של מותגי המשביר לצרכן תומך במיצוב רשת בון מארט כרשת אופנה לכל המשפחה, המשווקת מוצרים איכותיים במחיר שווה לכל נפש. עם זאת זה אין כוונה להשתמש בשם המשביר לצרכן בפרסומים של בון מארט, מחשש כי המיצוב הגבוה של המשביר לצרכן כמותג יפגע בתפיסת המחיר של המוצרים בבון מארט.

מהמשביר לצרכן נמסר בתגובה כי לרשת אין ולא יהיה כל קשר למותגי האופנה של בון מארט. הקשר היחיד הקיים בין שתי הרשתות הוא קשר נדל"ן ובמסגרתו שוכרת בון מארט את החנויות בהרצליה וחיפה.

רשת המשביר לצרכן הודיעה השבוע על פתיחת סניף עודפים בנתניה בהשקעה של כ-10 מיליון שקל, בו ישווקו עודפי מותגים מובילים כגון גאפ, בננה ריפבליק, מורגן, פול אנד בר.

רשת האופנה וכלי הבית בון מארט "נולדה" כרשת של המשביר לצרכן במטרה להתמודד מול המשביר מחסני אופנה. בהמשך נמכרה הרשת לידיים פרטיות, התגלגלה לכונס נכסים ונרכשה לפני כשנה וחצי עלי ידי קבוצת ספקטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully