וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטלוויזיה בלוויין אקוסטאר עברה לרווח ברבעון השלישי; הכנסותיה זינקו ב-43%

דפנה מאור

23.10.2001 / 13:50

אקוסטאר, בעלת השליטה במיזם סטארבנד של גילת לוויינים, רשמה גידול שנתי של 35% במספר המנויים

אקוסטאר , חברת הטלוויזיה בלוויין השנייה בגודלה בארה"ב, דיווחה היום כי עברה לרווח של 3 מיליון דולר ברבעון השלישי. ברבעון המקביל של שנת 2000 רשמה החברה הפסד של 143 מיליון דולר. ברבעון השלישי היא היתה צפויה לרשום הפסד של 3 סנט למניה, אך רשמה בפועל רווח של סנט למניה.

אקוסטאר, מתחרתה העיקרית של יוז דיווחה על גידול של 43% בהכנסות, ל-1.02 מיליארד דולר. גידול של 360 אלף במספר המנויים ברבעון סייע לה להגיע לרווחיות. החברה משרתת, נכון לסוף הרבעון, 6.43 מיליון מנויים - גידול שנתי של 35%.

אקוסטאר מפעילה את דיש נטוורק, שירות הטלוויזיה בלוויין השני בגודלו בארה"ב, המשרת 6.1 מיליון מנויים (נכון לסוף יוני). אקוסטאר הודיעה ביולי על השקעה של 50 מיליון דולר במיזם האינטרנט הלווייני סטארבנד של גילת לוויינים והפכה לבעלת השליטה עם החזקות של 32%.

הצלחתה של אקוסטאר להגיע לרווחיות על רקע ההאטה הכלכלית מתבלטת בפרט לעומת ביצועיה של מתחרתה, יוז. זו רשמה הפסד של 227.2 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת הפסד של 93.8 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

אקוסטאר נמצאת בימים אלה במהלך ניסיון השתלטות עוינת על יוז. המועמדת הראשית לרכישתה של יוז היא ניוז קורפ , אשר מנהלת מו"מ ידידותי עם הנהלת יוז והחברה האם שלה, ג'נרל מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully