וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת המלונות אקור בוחנת חזרה לפעילות בישראל

גיא ליברמן

9.7.2008 / 7:55

בודקת הקמת בתי מלון בת"א ובירושלים בהשקעה של יותר מ-100 מיליון שקל. מעוניינים להתמקד במלונות לקהל יעד של אנשי עסקים

כשנתיים לאחר שהפסיקה את פעילותה בישראל, בוחנת ענקית המלונות הצרפתית אקור (ACCOR) אפשרות לחזור לשוק המקומי. בימים אלה מקיים נציג הקבוצה ויקטור טיבול פגישות עם מספר יזמים בישראל ובוחן חלופות שונות להקמת מלונות חדשים בישראל, כשלדבריו ברשת מעוניינים להתמקד במלונות בוטיק לקהל יעד של אנשי עסקים. נכון לעכשיו, מעוניינים ברשת להקים שני בתי מלון, בירושלים ובתל אביב. בין היתר, בוחנת החברה רכישת חלק ממתחם הפניקס ברחוב הרכבת בתל אביב מידי חברת בנייני העיר הלבנה, ולהקים עליו מלון ובו כ-100 חדרי מלון בהשקעה של כ-100 מיליון שקל.

קבוצת אקור מפעילה בתי מלון ב-90 מדינות, ונחשבת לגדולה באירופה. תחת הקבוצה פועלים מותגים כמו מרקיור, נובוטל ופולמן. הקבוצה פעלה בישראל עד אוקטובר 2006, בשותפות עם חברת כלל תיירות, חברת בת שהיתה חלק מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר. הפעילות כללה ניהול ובעלות של יותר מ-1,300 חדרי מלון, תחת מותגים כמו מרקיור ונובוטל .

שתי הקבוצות החזיקו בשתי חברות שניהלו את הפעילות המשותפת תחת השם אקור כלל ניהול מלונות ואקור כלל מלונות. כחלק מההחלטה של אי.די.בי למכור את חטיבת התיירות שלה לחברת אזורים, נקנה חלקה של אקור בשותפות, תמורת כמה עשרות מיליוני שקלים. לאחר מכן, נמכרה קבוצת המלונות כולה לחברת אזורים שבשליטת שעיה בוימלגרין, תמורת 27 מיליון דולר. כעת מבקשים באקור לחזור לפעילות בישראל.

"אחת האפשרויות שאנחנו בוחנים היא הקמת בית מלון במתחם הפניקס, הסמוך למתחם לבונטין", מספר טיבול ומוסיף: "התוכניות של המקום מאפשרות בנייה של כ-100 חדרי מלון, כשלדעתנו המיקום הוא טוב מאוד בשל קירבתו למרכז הפיננסים של תל אביב וכן בשל נגישותו הרבה לשדה התעופה. אנחנו לוקחים בחשבון את קו הרכבת הקלה, שלפי התוכניות ייסלל בסמוך. הקו המנחה שלנו, הוא מלון בוטיק לאנשי עסקים. לכן חשוב לנו לפעול סמוך למרכזי העסקים".

  • עוד באותו נושא:
  • אקור
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully